مدیرکل هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از جمع‌آوری بیش از ٢٣ میلیارد ریال اقلام در پویش مدافعان سلامت عزاداران خبر داد.

به گزارش نیکوکار، روح‌الله اسدی افزود:‌ پیرو منویات مقام معظم رهبری درخصوص برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تشکل‌های جوانان با راه‌اندازی پویش «جوانان – مدافعان – سلامت عزاداران» به عنوان مجریان دستورالعمل‌های بهداشتی با هدف حفظ سلامت عزاداران مراسم سوگواری محرم را برگزار کردند.

وی تصریح کرد: ۴۳۶ سمن با شرکت ۳ هزار و ۸۱۹ نفر در ۳۱ استان و ۲۰۳ شهرستان اقدام به برگزاری این پویش در قالب سیاه پوش کردن ۲۴ خانه جوان در مراکز استان‌ها و ۴۹ خانه جوان در شهرستان‌های سراسر کشور اقدام به جمع‌آوری اقلام بهداشتی (به عنوان نذر سلامتی) همچون ماسک و دستکش و همچنین توزیع این اقلام در مناطق محروم و حاشیه‌نشین و بیمارستان‌ها کردند.

اسدی همچنین با اشاره به تولید محتوا در فضای مجازی توسط تشکل‌های جوانان گفت: ۵۴۱ پوستر، ۷۰ موشن‌گرافی، ۲۸۳ کلیپ، ۱۲۰ مسابقه و ۱۹۵ اقدام ارزشمند در این ایام نیز توسط جوانان به مرحله تولید رسید.

به گفته مدیرکل هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، در مجموع هزینه اقلام جمع آوری و توزیع شده نیز در سراسر استان های کشور برابر با ۲۳۸ میلیارد و ۴۶۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان برآورد شد.

 

منبع: ایرنا

 

انتهای پیام/