مدیرکل کمیته امداد استان تهران از شناسایی ۳۵۴۳ دانش‌آموز فاقد وسایل سخت افزاری آموزش آنلاین خبر داد و گفت: تاکنون حدود ۱۰۰ دانش آموز موبایل و تبلت دریافت کرده‌اند.

به گزارش نیکوکار، سید ابوالفضل پرپنچی  با بیان اینکه ۳۵۴۳ دانش‌آموز فاقد وسایل سخت افزاری آموزش آنلاین شناسایی شده‌اند، درباره توزیع  لوازم التحریر و تبلت بین دانش‌آموزان اظهار کرد: تاکنون حدود ۱۰۰ دانش آموز موبایل و تبلت دریافت کرده‌اند.

وی همچنین گفت: درخصوص اهدای لوازم التحریر نیز اقدام خوبی صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران در پاسخ به این سوال که برنامه کمیته امداد برای پوشش این افراد در سال جاری با توجه به وضعیت و شرایط قرمز تهران چگونه است؟ اینطور توضیح داد: بهره‌مندی از پتانسیل خیران، بهره‌مندی از ظرفیت مراکز نیکوکاری تحصیلی (مدادرنگی) به تعداد ادارات در سطح استان (۳۶)، خدمات ویژه به دانش‌آموزان کنکوری، مشاوره رایگان تحصیلی، کلاس‌های تقویتی رایگان، استفاده از ظرفیت جشن عاطفه‌ها برای دانش‌آموزان، ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی و هیأت امنایی به صورت رایگان برای حداقل ۳۰۰۰ دانش آموز و تعامل صورت گرفته با اتحادیه نوشت افزار برای تأسیس مرکز نیکوکاری از برنامه‌های کمیته امداد برای پوشش این دانش‌آموزان است.

 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/