رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی از معاینه 40 هزار نفر از مردم 7 استان خوزستان، کرمانشاه، ایلام ، کردستان ، آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان و هرمزگان طی دو هفته و به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش نیکوکار، شاهین محمد صادقی، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی در نشست خبری مجازی با خبرنگاران با اشاره به هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: در بسیج جامعه پزشکی در دانشگاه‌های تابعه و همکاری استانداران و بخش خصوصی در هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد:در هفته دفاع مقدس و طی دو هفته در استانهای کرمانشاه، خوزستان، آذربایجان غربی، کردستان و ایلام که به طور مستقیم در دفاع مقدس درگیر بودند حداقل ۴۰ هزار نفر طی دو هفته مورد معاینه قرار می‌گیرند.البته به دلیل محرومیتها در استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان نیز این معاینه در این استانها نیز انجام می‌شود.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی از همکاری سپاه در انجام این طرح خبر داد و گفت: تمام کسانی که توسط شبکه بهداشت و درمان در استانها شناسایی شدند با رعایت پروتکل های بهداشتی مورد معاینه قرار می‌گیرند.

محمد صادقی با بیان اینکه ۱۸۰ هزار نفر از اعضای بسیج جامعه پزشکی آماده خدمت و جانفشانی برای ملت ایران هستند،گفت:اعتقاد داریم همه ملت ایران و همه اعضای جامعه پزشکی عضو بسیج هستند.

 

منبع: فارس

 

انتهای پیام/

ارسال نظر