کد خبر: 5726

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه استان اردبیل:

توزیع۵ هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان مناطق محروم اردبیل

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه استان اردبیل گفت: بیش از ۵ هزار بسته نوشت افزاردر مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با حفظ کرامت انسانی در بین دانش آموزان بی بضاعت استان اردبیل توزیع شد.

به گزارش نیکوکار، علی پیر جاهد صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به استمرار رزمایش کمک مومنانه در استان اردبیل اظهار کرد: تاکنون با همکاری خیرین، آموزش و پرورش، حوزه‌های بسیج دانش آموزی، بسیج فرهنگیان، بسیج اصناف، بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی ۵ هزار بسته نوشت افزار، کیف و کفش در بین دانش آموزان نیازمند در نواحی و مناطق استان توزیع شده است و توزیع بسته‌های نوشت افزار ادامه دارد.

وی بیان کرد: این بسته‌های معیشتی با همکاری خیرین و مردم نوع دوست، نواحی و اقشار بسیج استان تهیه شده بود که با حفظ کرامت انسانی در بین خانواده‌های نیازمند توزیع گردید.

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه استان اردبیل تصریح کرد: با مشارکت مردم خیر و نوع دوست استان ۵۳۴ رأس دام سبک و سنگین در قالب رزمایش کمک مومنانه قربانی و در بین نیازمندان توزیع شد.

پیر جاهد با اشاره به اجرای طرح صلواتی نانوایی‌ها در سطح استان، گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با مشارکت خیرین، گروه‌های جهادی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، دهیاری‌ها و نانوایی‌ها، تعداد ۵۸۵ نانوایی به صورت صلواتی به عرضه نان پرداختند.

وی بیان کرد: در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان ۴۱ هزار عدد ماسک و ۶ هزار و ۵۰۰ عدد محلول ضدعفونی کننده با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، گروه‌های جهادی، خیرین و بسیج سازندگی در قالب رزمایش کمک مومنانه در استان توزیع شد.

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه استان اردبیل افزود: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با مشارکت مردم حسینی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و گروه‌های جهادی، ۶۹ هزار پرس غذای گرم پخت و در بین مردم استان توزیع شد.‌

پیر جاهد افزود: علاوه بر این، در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه استان اردبیل ۲۶ هزار و ۶۸۱ بسته معیشتی در بین نیازمندان شناسایی شده در نواحی استان توزیع شد.

وی توزیع ۱۶ سری جهیزیه، آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد مالی، ضدعفونی و گندزدایی محل‌های برگزاری آزمون سراسری و محل برگزاری مراسم عزاداری را از جمله اقدامات جهادگران در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه استان دانست.

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه استان اردبیل با قدرانی از همراهی و مشارکت خیرین و مردم نوع دوست استان در اجرای رزمایش کمک مومنانه و کمک به نیازمندان، افزود: مردم حسینی و خیر استان با مشارکت خود، جلوه‌های بارزی از احسان و تعاون مومنانه را به نمایش گذاشتند.

 

منبع:مهر

 

انتهای پیام/