دبیر پویش ملی مشق احسان از آغاز مذاکره با برخی از بانک‌ها جهت ارائه وام قرض‌الحسنه به خیرین جهت خرید تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند خبر داد.

به گزارش نیکوکار، سعید حسینی دبیر پویش ملی مشق احسان در نشست خبری سومین پویش ملی مشق احسان اظهار داشت: این پویش با هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) راه‌اندازی شده و مردم مشارکت خوبی در تأمین، تولید و حتی توزیع بسته‌های آموزشی داشته‌اند.

وی بیان داشت:‌ با راه‌اندازی این پویش از تعطیلی هزار کارگاه و بیکاری ۱۲۰۰ نفر از تولیدکنندگان لوازم‌التحریر پیشگیری شده و ۳۰ کارگاه جدید فعال شده و ۳۰۰ نفر مشغول کار شده‌اند.

دبیر پویش ملی مشق احسان با بیان اینکه بسته‌های آموزشی ارائه شده کاملاً ایرانی است، گفت:‌ امسال با توجه به شرایط کرونا و افزایش بیکاری پدرها با همکاری آموزش و پرورش و مردم تلاش کرده‌ایم که بسته‌های بیشتری را میان دانش‌آموزان توزیع کنیم.

حسینی در پاسخ به این پرسش که با توجه به نیاز دانش‌آموزان به تبلت و گوشی هوشمند آیا اقدامی صورت گرفته است،‌گفت:‌با برخی از بانک‌ها مذاکراتی را آغاز کرده‌ایم تا خیرین و مردم بتوانند از طریق وام‌های قرض‌الحسنه برای دانش‌آموزان تبلت تهیه کنند.

وی افزود:‌از طریق این وام‌ها امکان پرداخت قسطی مبلغ تبلت وجود دارد و حتی کمک جهت خرید تجهیزات آموزشی نیز از طریق این بستر فراهم است که این موضوع در آستانه انعقاد تفاهم‌نامه است و در صورت نهایی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

ارسال نظر