معاون توسعه و ارتباطات بنیاد نیکوکاری دست های مهربان، گفت: چهارمین پویش «مداد نارنجی» با هدف کمک به تحصیل دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار آغاز شد.

به گزارش نیکوکار، محمد میرزایی و با اشاره به اینکه این بنیاد با برپایی سه دوره پویش مداد نارنجی در سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ تاکنون بالغ‌ بر ۳۰ هزار پک تحصیلی را به دست دانش آموزان کم برخوردار رسانده است، افزود: امسال چهارمین دوره این پویش با هدف افزایش عدالت آموزشی و ساختن آینده دانش آموزان کم برخوردار، از اول شهریور آغاز شده و تا ۱۵ ماه جاری ادامه دارد.

وی تاکید کرد: به دنبال پویش امسال، قرار است بنیاد با کمک مردم نوعدوست ایران، ۱۰ هزار بسته تحصیلی تامین کرده و آنها را در میان دانش آموزان مددجوی خود و دانش آموزان مناطق محروم توزیع کند. البته کمک های تحصیلی بنیاد دست های مهربان طی ۱۴ سال گذشته برقرار بوده اما از سال ۹۶ این روند در قالب پویش مداد نارنجی برگزار می شود تا بتوان از این طریق تعداد دانش آموزان کم برخوردار بیشتری را از لوازم التحریر و کمک های تحصیلی بی نیاز کرد.

معاون توسعه و ارتباطات بنیاد نیکوکاری دست های مهربان تصریح کرد: این بسته های تحصیلی شامل لوازم‌التحریر، کیف و کوله، پوشاک مدرسه و کفش است.

میرزایی با بیان اینکه شعبه های بنیاد در سراسر کشور در این پویش همکاری دارند خاطرنشان کرد: تهران، اصفهان، تبریز، شیراز، رشت و ارومیه و… همه در این پویش شرکت کرده و امید است دانش آموزان کم برخوردار بیشتری را در سراسر کشور پوشش دهیم. این درحالی است که بسته های تحصیلی به دو گروه دانش آموزان مددجوی بنیاد و دانش‌آموزان مناطق محروم اهدا می‌شود.
معاون توسعه و ارتباطات بنیاد افزود: سال های گذشته بسته های تحصیلی در مناطقی از جمله نصیرآباد و قلعه‌نو (تهران)، حصار و اسلام‌آباد (البرز)، معمولان و روستاهای افرینه و چم امام‌حسن (لرستان)، بید زرد و جمال‌آباد (شیراز) و… توزیع شد و دانش آموزان کم برخوردار این مناطق توانستند بدون دغدغه کیف و کفش مدرسه، سر کلاس درس حاضر شوند و امیداست با همراهی مردم و خیرین بتوان این پویش را گسترده تر از قبل و در مناطق بیشتری اجرا کرد تا دانش آموزان کم برخوردار بیشتری سر کلاس درس حاضر تا از تحصیل باز نمانند.

 

منبع: ایرنا

 

انتهای پیام/