براساس تفاهم نامه کمیته امداد و فروشگاه رفاه ۱۰۰هزار بسته معیشتی بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد توزیع می شود.

به گزارش نیکوکار، مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد با فروشگاه های زنجیره ای رفاه در کمیته امداد برگزار شد.
این تفاهم نامه در جهت ارائه خدمات به مددجویان و در راستای ترویج فرهنگ خیر و احسان،مساعدت و یاری دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و توسعه کسب و کار مددجویان به امضا رسید.

رسول محمدی،مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای رفاه در این مراسم اظهار داشت:بخشی از فعالیت ما در حوزه فعالیت های اجتماعی،مسئولیت های اجتماعی است.

وی ادامه داد:تلاش کردیم به عنوان یک بنگاه اقتصادی پیشرو در کشور به نحو احسن و در قالب طرح های خلاقانه رضایت مشتریان را کسب کنیم.

مدیرعامل فروشگاه رفاه خاطرنشان کرد:در سال ۹۷ طرحی با عنوان برای مادران را اجرا کردیم و در این طرح با کمک مشتریان خود یکسری بسته های غذایی برای مادران باردار و شیرده تهیه کردیم.

محمدی متذکر شد:در نوروز گذشته طرحی را با کمک پلیس اجرا کردیم و در آن طرح به ۱۰هزار راننده ای که درایام نوروز تخلفی نداشتند کارت هدیه دادیم.

وی ابراز داشت:امسال نیز ۱۰۰هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد را تحت پوشش و کمک قرار داده ایم؛به طوری که با کمک مشتریان خود به ازای هر خرید مبلغ هزار تومان در قالب خرید لوازم التحریر برای این افراد تحت پوشش اختصاص داده و تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند تهیه می کنیم.

مدیرعامل فروشگاه رفاه تصریح کرد:برای دانش آموزان نخبه برنامه داریم و قرار است افراد نخبه را بورسیه کنیم.

وی گفت:از عید غدیر امسال با کمک کمیته امداد ۲میلیون و ۲۰۰هزار بسته غذایی بین مددجویان تحت پوشش توزیع کرده ایم.

محمدی با اشاره به جزئیات تفاهم نامه با کمیته امداد،افزود:اشتغال زایی برای مددجویان مورد توجه ما قرار دارد و از سال گذشته برای توسعه کسب و کار از ظرفیت خود استفاده کرده و تامین کالای مورد نیاز جوانان تحت پوشش برای ایجاد فروشگاه را تامین کردیم و توانستیم از این طریق ظرف یکسال گذشته برای ۳هزار نفر شغل ایجاد کنیم.

وی یادآور شد:آمادگی داریم تا با کمک کمیته امداد تا هزار فروشگاه را ایجاد کرده و برای ۵هزار نفر شغل ایجاد کنیم.

 

منبع: فارس

 

انتهای پیام/