کد خبر: 5059

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: در مرحله اول کمک مومنانه این دستگاه خدماتی با همکاری نیک اندیشان فارس بیش از ١۵ میلیارد و ١٠٠ میلیون تومان به نیازمندان امداد رسانی کرد.

به گزارش نیکوکار، محمد بذرافشان ظهر یکشنبه در دیدار استاندار فارس با خیرین بیان کرد: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه کمیته امداد امام خمینی و نیک اندیشان فارسی بیش از ٧ میلیارد و ٣٠٠ میلیون تومان به اقشار نیازمند جامعه کمک کردند.

وی اضافه کرد: در همین مرحله بالغ بر ٧ میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان نیز به افرادی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره بودند کمک رسانی و نسبت به تهیه بسته‌های معیشتی برای این افراد اقدام شد.

بذرافشان تاکید کرد: با توجه به وظیفه ذاتی کمیته امداد امام خمینی جامعه هدف می که برای این دستگاه خدمت رسان در نظر گرفته شده بود شامل اقشار آسیب پذیر اجتماعی بیماران صعب العلاج کارگران و همه محکومان اجتماعی عنوان شده است.

مدیرکل کمیته امداد. فارس تصریح کرد: در مرحله اول کمک مومنانه بالغ بر ۲۸۰ هزار بسته معیشتی در کنار یک میلیون و غذای گرم در راستای اجرای اهداف این رزمایش در میان جامعه هدف کمیته امداد توزیع شد این در حالی است که در مرحله دوم این وزن همایش که از عید سعید غدیر خم تا پایان ماه صفر برگزار خواهد شد ٢٠٠ هزار بسته دیگر نیز توزیع می‌شود که تاکنون در استان فارس بیش از ۸۰ هزار بسته تاکنون توزیع شد.

وی در خصوص عید سعید قربان نیز تاکید کرد: رعایت مسائل بهداشتی در خصوص کنترل بیماری کرونا باعث شد تا نزولات در عید سعید قربان بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان جمع آوری شود که این مبالغ در اختیار افراد نیازمند اجتماعی قرار خواهد گرفت.

منبع: مهر

انتهای پیام/