کد خبر: 4835

معاون بنیاد مستضعفان از واریز مبلغ ۳۰ میلیارد تومان به حساب کمیته امداد برای حل مشکلات مددجویان این کمتیه در دو شهرستان چابهار و قصرقند خبر داد.

به گزارش نیکوکار، محسن منصوری با اعلام این خبر در تشریح جزئیات آن اظهار کرد: به دنبال سفر رئیس بنیاد مستضعفان به دو شهرستان قصرقند و چابهار و بازدید از حاشیه شهر چابهار، با دستور رئیس بنیاد، مبلغ ۳۰ میلیارد تومان برای مددجویان این دو شهرستان به حساب کمیته امداد واریز شد.

معاون بنیاد مستضعفان افزود: این مبلغ قرار است برای تأمین لوازم ضروری از جمله یخچال، کولرگازی و تانکر آب، تأمین مسکن، کمک به ازدواج جوانان تحت پوشش، ارتقا شاخص‌های بهداشتی، خرید لپ تاپ برای دانشجویان تحصیلات عالی و همچنین کمک به تأمین تجهیزات و تأمین هزینه‌های درمان بیماران خاص تحت پوشش کمیته امداد، در این دو شهرستان هزینه شود.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از این مبلغ قرار است برای حل مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد در قصرقند، چابهار و حاشیه این شهرستان هزینه شود، اضافه کرد: با دستور رئیس بنیاد مستضعفان مقرر شد بخشی از ۳۰ میلیارد تومان واریز شده به حساب کمیته امداد، برای تأمین هزینه اجاره بها، تعمیر مسکن، خرید خانه و تکمیل خانه‌های در حال احداث مددجویان این دو شهرستان تخصیص یابد.

منصوری خاطرنشان کرد: همچنین طی روزهای گذشته و در قالب اجرای مرحله دوم پویش ایران همدل، ۱۰ هزار بسته معیشتی، ارزاق و اسباب‌بازی کودکان و همچنین ۱۰ هزار کارت هدیه از سوی بنیاد مستضعفان به خانواده‌های نیازمند این دو شهرستان اهدا شد.

این حمایتها، دومین اقدام فوری بنیاد مستضعفان برای حل مشکلات ساکنان چابهار و قصرقند بعد از سفر اخیر فتاح به این مناطق است و در نخستین اقدام صورت گرفته، هفته گذشته مبلغ ۱۵ میلیارد تومان به حساب بهزیستی برای خانوارهای تحت پوشش این سازمان واریز شده بود.

 

منبع: مهر

 

انتهای پیام/