شهردار منطقه ۸ در دیدار با نمایندگان خیران مدرسه‌ساز، از آمادگی شهرداری منطقه برای افزایش سطح آموزشی مدارس خبر داد.

به گزارش نیکوکار، مهناز استقامتی، شهردار منطقه ۸ در نشست خیران مدرسه‌ساز، ضمن اعلام آمادگی برای همکاری همه جانبه در خصوص رفع مشکلات و فعالیت‌های حمایتی در ساخت مدارس گفت: ما در راستای این نیت خیر، بدون ترس و مقاومت در کنار شما هستیم؛ چرا که این هماهنگی و تعامل، سبب ایجاد بستر آموزشی مناسب برای تربیت دانش آموزان می‌شود.

استقامتی با اشاره به شعار شهرداری تهران که ایجاد “طرح‌های کوچک مقیاس” در مناطق است، افزود: مقایس طرح‌ها را کوچک‌تر می‌کنیم تا بتوانیم در راستای طرح نگهداشت شهر تلاش کنیم.

شهردار منطقه ۸ گفت: در این خصوص تمامی جزئیات مرتبط با منطقه، حتی لکه‌گیری آسفالت یک معبر برای ما اهمیت بیشتری دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری منطقه ۸، در راستای بودجه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی، همکاری لازم را با خیران مدرسه‌ساز خواهد داشت، گفت: ما در کنار شما هستیم.

استقامتی افزود: شهرداری منطقه دست تمامی خیران مدرسه‌ساز را به نشانه دوستی می‌فشارد و برای تحقق این هدف ارجمند و در خصوص رفع موضوعات زیرساختی در مدارسی که نیاز به نوسازی‌ دارد، اعلام همکاری می‌کند.

همچنین در این جلسه قربانی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، امیر آبادی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۸، زاهدی نماینده مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران در منطقه ۸، اعضای شورای معاونین منطقه و جمعی از خیرین مدرسه ساز منطقه ۸ حضور داشتند.

 

منبع: فارس

 

انتهای پیام/