کد خبر: 4361

مدیر کل تأمین اجتماعی سمنان بابیان اینکه این استان ۵۰۵ هزار بیمه‌شده تأمین اجتماعی دارد، گفت: ۴۷ هزار مستمری‌بگیر تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند.

به گزارش نیکوکار، محمد اخلاقی ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس به میزبانی تأمین اجتماعی سمنان ضمن بیان اینکه این استان ۵۰۵ هزار بیمه‌شده دارد، ابراز داشت: این رقم معادل ۷۲ درصد جمعیت استان سمنان است.

وی بابیان اینکه ۴۷ هزار مستمری‌بگیر تحت پوشش تأمین اجتماعی استان سمنان هستند، افزود: سال گذشته برای پرداختی‌های سازمان به طور میانگین هرماه هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه نمایندگان مجلس می‌توانند با تصویب قوانین از حقوق مستمری‌بگیران و بیمه‌شدگان دفاع کنند، ابراز داشت: این جز وظایف ذاتی نمایندگان است که در راستای اصلاح قوانین تلاش کنند.

الکترونیک شدن خدمات گامی برای افزایش رضایت مردم

مدیر درمان تأمین اجتماعی سمنان نیز در این دیدار بابیان اینکه تلاش شد تا خدمات در مراکز تأمین اجتماعی الکترونیک ارائه شود، ابراز داشت: این اقدام در راستای تسریع و تسهیل در امور و افزایش رضایتمندی مردم صورت گرفته است.

سید مجتبی اکرم در ادامه تصریح کرد: پرداخت معوقات و به‌روزرسانی مطالبات دانشگاه علوم پزشکی، استمرار اجرای طرح‌های ارتقا هتلینگ و اجرای طرح حذف دفترچه در مراجعه به مراکز ملکی از جمله این اقداماتی که توسط تأمین اجتماعی به انجام رسیده است.

وی بابیان اینکه سطح‌بندی ارائه خدمات درمانی، بستری مناسب برای توزیع عادلانه و دسترسی صحیح و اصولی به خدمات درمانی خواهد بود، افزود: به این منظور تعامل کامل با وزارت بهداشت برای گسترش فعالیت‌های نیروهای تخصصی وجود دارد.

تأمین اجتماعی پیشرو در ارائه خدمات

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان مهدی‌شهر و سرخه در مجلس نیز طی این نشست بابیان اینکه تسهیل در ارائه خدمات توسط سازمان تأمین اجتماعی اقدامی شایسته در راستای تکریم بیمه‌شدگان و کاهش دغدغه مندی آن‌ها است، ابراز داشت: عملکرد سازمان تأمین اجتماعی در گسترش و الکترونیکی کردن خدمات اقدامی شایسته در راستای تکریم ارباب رجوع است.

عباس گلرو بابیان اینکه مدیریت صحیح در منابع درآمدی و مصارف سازمانی عامل مؤثر در خدمات رسانی عادلانه و مطلوب است، اضافه کرد: تأمین اجتماعی آماده دریافت خواسته‌ها و مطالبات مردمی است که این امر شایان تقدیر است.

منبع: مهر

انتهای پیام/