مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت، در ۲۱۷ امامزاده و بقعه متبرکه با ۹۰۳ چرخ خیاطی کارگاه تولید ماسک و لباس گان راه‌اندازی و بیش از ۱۱ میلیون ماسک و بیش از ۲۱ هزار دست لباس گان تولید شد.

به گزارش نیکوکار، سیداحسان گتمیریان با تشریح تغییرات انجام شده در سامانه صدقه پیامکی گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مقرر شده است هر گونه جمع آوری مبالغ بابت خدمات ارزش افزوده برای مشترکین تلفن ثابت و همراه از محل اعتبار ارزش افزوده انجام شود.

وی افزود: بر این اساس از تاریخ ۱۹ خرداد ۹۹ اپراتورهای تلفن همراه، تمامی سرویس‌های مبتنی بر محتوا (اطلاع‌رسانی، فرهنگی، خبری و …)  و سرویس‌های موضوعی از جمله سرویس صدقه پیامکی را به حالت تعلیق درآورده‌اند.

مدیر کل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های کمیته امداد با تاکید بر لزوم فعال‌سازی مجدد سرویس صدقه پیامکی از سوی شهروندان اظهار کرد: مردم نیکوکار برای استفاده مجدد سرویس صدقه پیامکی، باید نسبت به فعال‌سازی «حساب اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا» اقدام کنند.

گتمیریان ادامه داد: در حال حاضر عملیات شارژ تمام خدمات سرویس‌های مبتنی بر محتوا، به جای حساب اصلی سیم کارت کاربران، از طریق حساب اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا انجام می‌شود.

وی در خصوص نحوه فعال‌سازی حساب اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا و فعال‌سازی مجدد سامانه صدقه پیامکی در اپراتور همراه اول خاطرنشان کرد: دارندگان سیم کارت‌های همراه اول می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۸۰* برای ایجاد یا افزایش اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا از طریق تلفن همراه اقدام کنند.

مدیر کل هماهنگی امور اجرایی مشارکت های کمیته امداد با دعوت از مردم نیک‌اندیش برای استفاده از سامانه صدقه پیامکی، افزود: شهروندان باید ابتدا نسبت به خاموش کردن سرویس صدقه پیامکی خود از طریق ارسال کلمه (off) اقدام و سپس برای فعال‌سازی مجدد، یک پیامک بدون محتوا (پیامک خالی) به سرشماره ۸۸۷۷ ارسال کنند تا این سامانه دوباره برای آنان فعال شود.

گتمیریان در مورد وضعیت فعال‌سازی مجدد سامانه صدقه پیامکی برای مشترکان دیگر اپراتورهای تلفن‌ همراه خاطرنشان کرد: روش فعال‌سازی حساب اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا و فعال‌سازی مجدد سامانه صدقه پیامکی مشترکان ایرانسل و رایتل به زودی اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای اطلاع‌رسانی به شهروندان در خصوص تغییرات ایجاد شده در سامانه صدقه پیامکی، گفت: پیامک اطلاع‌رسانی و آموزشی به صورت متمرکز و از سرشماره ۸۸۷۷ به تمامی افرادی که پیش از این دارای سامانه صدقه پیامکی بوده اند ارسال شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، پیش از این مبالغ صدقه پیامکی برای مشترکان دائمی اپراتورها در قبض‌های دوره‌ای آنان محاسبه و برای مشترکان اعتباری نیز از شارژ آنان کسر می‌شد که با تغییرات انجام شده، لازم است شهروندان برای فعال‌سازی صدقه پیامکی اقدام به راه‌اندازی حساب اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا کرده و سپس سامانه صدقه پیامکی را مجدد فعال کنند.

 

منبع: ایسنا

 

انتهای پیام/