مدیرکل نوسازی مدارس لرستان، گفت: در سال گذشته هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان توسط خیرین مدرسه ساز کشور برای ساخت مدارس تعهد شد که از این میزان سهم لرستان ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش نیکوکار، امیر غفوری نژاد امروز یکشنبه در دیدار با امام جمعه پلدختر، اظهار داشت: بسته طرح تحولی «آجر به آجر» با هدف ساخت و تجهیز مدارس با مشارکت آحاد مردم صورت خواهد گرفت.

وی، افزود: در سال گذشته هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان توسط خیرین مدرسه ساز کشور برای ساخت مدارس تعهد شد که از این میزان سهم استان لرستان نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان، اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز در سال‌های اخیر با ورود به عرصه مشارکت در احداث فضاهای آموزشی و ایجاد مدارسی ایمن، امن و مجهز برای آینده‌سازان کشورمان، سهم بسزایی داشته‌اند.

غفوری نژاد با اشاره به راه‌اندازی طرح «آجر به آجر» گفت: خیرین همواره در عرصه ساخت و مشارکت فضاهای آموزشی حضور فعال داشته و قطعاً بدون کمک این عزیزان با مشکلات فراوانی رو به رو خواهیم شد.

وی، اضافه کرد: قطعاً کمک‌های خرد خیرین و مردم می‌تواند در ساخت فضاهای آموزشی بیشتر برای دانش‌آموزان تأثیرگذار باشد و ما باید بتوانیم این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان، خاطر نشان کرد: بی‌شک همواره و در هر لحظه از حضور و مشارکت خیرین گرانقدر مدرسه ساز نهایت سپاسگزاری را داریم همان طوری که در سیل ۹۸ همه خیرین پای کار بودند و توانسته ایم با کمک آنها مدارس را به بهره برداری و تعمیر کنیم و بدون حضور این عزیزان قطعاً حفظ شرایط کنونی نیز مشکل خواهد بود.

 

منبع: مهر

 

انتهای پیام/

ارسال نظر