کد خبر: 3904

نیکوکار گزارش می دهد؛

طلوعی تازه برای دختران بی نشان

تعدادی از دختران جمعیت طلوع بی نشان ها با همکاری این خیریه و یک استاد زبده در حال فراگیری کاراته هستند.

به گزارش نیکوکار،‌ تعدادی از دختران تحت پوشش جمعیت طلوع بی نشان ها از شهریور سال گذشته با کمک یک مربی داوطلب تمرینات خود را در رشته کاراته و در سبک کیوکوشین اروپا(IFK) آغاز کردند.

به گفته نسرین حیدرنژاد مربی کاراته هدف از این تمرینات در ابتدا داشتن ذهن و روح سالم در بدن سالم بود اما پس از مدتی با کشف استعداد این دختران کمتر دیده شده بر آن شدیم تا در مسابقات کاراته هم آن ها را محک بزنیم.

نکته قابل تامل و دلچسب این اقدام خیرانه این بود که این دختران توانستند با شرکت در مسابقات قهرمانی استان تهران مقام های اول تا سوم در بخش های کاتا و کومیته را از آن خود کنند.

گفتنی است بعد از کسب این عناوین قهرمانی هم مربی و هم جمعیت طلوع بی نشان ها تمرینات این عزیزان کمتر دیده شده در جامعه را با جدیت بیشتر دنبال می کنند و برگزاری این کلاشثسهای آموزشی موجب انگیزه بیشتر بین این دختران دور از خانواده شده است.

به گفته مربی آنها این تمرینات تا کسب استعدادهای درخشان و رسیدن به قهرمانی جهان ادامه پیدا خواهد کرد.

این دختران امیدوارند روزی بتوانند خود را حتی به مربیان تیم ملی کاراته کشورمان اثبات کنند و از طریق همین کار خیر خلاقانه خودشان را به میدان های جهانی رسانده و‌معرفی کنند.

آخرین اخبار و عکسهای مربوط به تمرین این استعدادهای نهفته را می توانید در‌صفحه اینستاگرام آنها به نشانی dokhtarane_mehr_karate98 دنبال کنید.

 

انتهای پیام/