کد خبر: 3897

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد:

توزیع ۱۵۰۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان استان زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از توزیع ۱۵۰۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در این استان خبر داد.

به گزارش نیکوکار، و به نقل از سپاه استان زنجان، سردار جهانبخش کرمی گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان، سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بهره گیری از تمام توان و تجهیزات وبا همکاری و هماهنگی سازمان شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی استان وارد میدان شده و اقدام به ضدعفونی معابر و مناطق پرتردد، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی، پخت و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان کرد.

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه در مرحله اول و دوم رزمایش کمک مومنانه که در آغاز ماه مبارک رمضان ونیز روز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) برگزار گردید ،۶۵ هزار و ۹۵۴ بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع گردید، بیان داشت: ارزش هر بسته معیشتی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان بوده است.

سردار کرمی از توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در روز چهارشنبه ۷ خرداد ماه سال جاری خبر داد و افزود: این رزمایش از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در محل سالن ۹ دی سپاه ناحیه زنجان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه استان زنجان همچنین به پخت و توزیع غذای گرم توسط بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت :۶۸ هزار و۳۵۱ پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان استان توزیع و سبب رونق سفره افطار این عزیزان گردید.

 

 

انتهای پیام/