استاندار گلستان گفت: تاکنون ۳۰۰ هزار بسته کمک مومنانه بین نیازمندان در گلستان توزیع شده است.

به گزارش نیکوکار، هادی حق شناس در جلسه شورای استانی نهادهای انقلابی، حمایتی، عمومی و سازمان های مردم نهاد با دولت اظهارکرد: از ابتدای اجرای طرح مواسات تاکنون قریب به ۳۰۰ هزار بسته کمک مومنانه در بین نیازمندان استان و با رعایت حفظ آبروی آنان توزیع شده است.

حق شناس اضافه کرد: خوشبختانه همراهی همه نهادها از جمله سپاه، کمیته امداد، بهزیستی، سمن ها، گروه های جهادی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد مستضعفان و خیران شریف استان در اجرای این طرح شایسته تقدیر بود و امیدواریم در صورت نیاز در آینده شاهد ادامه این مسیر باشیم.

وی افزود: تمام کسانی که در سال های گذشته با سفره های افطار از مومنان پذیرایی می کردند امسال و در شرایط شیوع کرونا با تهیه بسته های مومنانه به یاری نیازمندان پرداختند.

استاندار گلستان یادآور شد: ستاد مواسات در هر شهرستان با محوریت فرماندار، امام جمعه و فرمانده سپاه شکل گرفت و تلاش شد این بسته ها به دست افراد آبرومندی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند برسد.

حق شناس ادامه داد: تلاش شد تمامی بسته ها به جامعه هدف این طرح برسد و در این راه شاهد همراهی همگانی همچون همیشه بودیم.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه ضمن ارزیابی اقدامات صورت گرفته تلاش می کنیم برنامه های آتی را ساماندهی کنیم تا در صورت نیاز، به صورت منسجم عمل شود.

 

منبع: مهر

 

انتهای پیام/