رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آباده گفت: بیش از چهار هزار بسته معیشتی در آباده تاکنون در اختیار جامعه هدف رزمایش مومنانه قرار گرفته است.

به گزارش نیکوکار،‌ حجت الاسلام محمدحسن نورایی بیان کرد: تمهیدات مقابله با کرونا در سطح شهرستان آباده از ١۵ اسفند در نظر گرفته شده و بیش از ٢۵ هزار لیتر محصولات ضد عفونی کننده نیز توسط هیأت مذهبی خریدار شده بود.

وی اضافه کرد: با همکاری هیأت مذهبی بیش از ۶٠ میلیون تومان تسهیلات جمع آوری شد و نسبت به ضد عفونی شهر آباده بالغ بر ١۶ بار اقدام شد.

او با اشاره به رزمایش کمک مومنانه تاکید کرد: هیأت مذهبی این شهرستان بالغ بر ٢٠٠ میلیون تومان کمک برای رزمایش مومنانه در نظر گرفته بودند که بالغ بر ۴ هزار بسته معیشتی هر بسته به ارزش ٣٠٠ هزار تومان تهیه و در اختیار افراد قرار گرفت.

نورایی افزود: خیرین این شهرستان به شبکه بهداشت نیز ۴٠ میلیون تومان کمک رسانی کردند و با تلاش خیران و اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان بالغ بر ١٢ مغازه تصویر حساب مالی آنان صورت پذیرفت.

وی همچنین ادامه داد: با همکاری بهزیستی این شهرستان ٣١٣ بسته معیشتی نیز در اختیار جامعه هدف این دستگاه قرار گرفت این درحالی است که ٨٠ هیأت مذهبی شهرستان آباده در این طرح نسبت به کمک مومنانه اقدام کرده‌اند

مدیر تبلیغات اسلامی آباده متذکر شد: برآورد جمع آوری کمک‌های مومنانه در شهرستان آباده نشان می‌دهد خیران این شهرستان در مجموع بالغ بر ۵٠٠ میلیون تومان در این طرح شرکت داشته است.

 

منبع: مهر

 

انتهای پیام/