کد خبر: 3825

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گناباد، گفت:همزمان با هفته ملی جمعیت، ۴۳۲ بسته غذایی ویژه زنان باردار و مادران شیرده گنابادی توزیع شد.

به گزارش نیکوکار، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب، اظهار کرد: بعد از تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات و همدلی، طرح «کمک مومنانه، همت دانشگاهیانه» در دانشگاه علوم پزشکی گناباد اجرا شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گناباد افزود: در راستای این طرح، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه، در مجموع ۹۸۲ بسته غذایی، تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند توزیع کردند.

وی گفت: در مرحله اول اجرای طرح «کمک مومنانه، همت دانشگاهیانه» با کمک‌های دانشجویان دانشگاه، ۲۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال، تهیه و توزیع شد.

حجت‌الاسلام صادقی‌نسب افزود: در دومین مرحله از این طرح که در آستانه میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) اجرا شد، با کمک‌های اعضای هیئت علمی دانشگاه و کانون خادمیاری رضوی در شهرستان گناباد، ۳۰۰ بسته غذایی به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال، تهیه و بین خانواده‌های نیازمند، توزیع شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت تغذیه مناسب زنان باردار و مادران شیرده، همزمان با هفته ملی جمعیت، در سومین مرحله «کمک مومنانه؛ همت دانشگاهیانه»، ۴۳۲ بسته غذایی ویژه نیازمندان این گروه جمعیتی، تهیه و توزیع شد.

همچنین حامد قربانی، فرماندار گناباد نیز  گفت: با کمک‌های خیرین گنابادی، از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، ۳۸ هزار وعده افطاری و سحری در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان گناباد توزیع شده است.

وی افزود: در راستای حمایت از خانواده‌های آسیب دیده از کرونا، طی دو ماه گذشته، ۱۱ هزار و ۶۵۳ بسته کالا و مواد غذایی به ارزش ۲۱ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در این شهرستان توزیع شده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/