بنیاد خیریه مادر مهربان در ماه مبارک رمضان میان کودکان و خانواده‌های نیازمند بسته معیشتی توزیع می‌کند.

به گزارش نیکوکار،‌ حمیدرضا جلالی، مدیرعامل بنیاد خیریه مادر مهربان گفت: در لبیک به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در ماه مبارک رمضان، خیریه مادر مهربان به پویش رزمایش همدلی برای ایران همدل پیوست.

جلالی گفت: شیوع ویروس کرونا در کشور مشکلاتی را برای معیشت گروهی از جامعه ایجاد کرده است و این سازمان مردم نهاد با مشارکت حامیان خود در میان کودکان و خانواده‌های تحت پوشش که اغلب تحت پوشش سازمان‌های حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد نیستند، بسته ارزاق توزیع می‌کند.

وی افزود: ارزش این بسته‌ها حدود ۵۰۰ هزار تومان است و برای کمک به سلامت این کودکان و خانواده‌ها علاوه بر مواد خوراکی، اقلام بهداشتی نیز در آن وجود دارد. از روز دهم ماه رمضان، همزمان با سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س)، توزیع انجام می‌شود و برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی این کار با حداقل نفرات صورت می‌گیرد.

 

 

جلالی تصریح کرد: بنیاد غیردولتی خیریه مادر مهربان یک سازمان مردم نهاد است که به صورت تخصصی به اطعام کودکان نیازمند و مبارزه با گرسنگی می‌پردازد و در این راستا طرح‌ها و برنامه‌های گوناگونی را به اجرا گذاشته است.

مدیرعامل بنیاد خیریه مادر مهربان اضافه کرد: مردم هم می‌توانند از طریق کد دستوری #۶۲۲*۷۸۰* در این کار خیر مشارکت داشته باشند و از طریق صفحه بنیاد در شبکه‌های اجتماعی به شناسه mmcharity در جریان روند آن قرار بگیرند.

 

منبع: فارس

 

انتهای پیام/

ارسال نظر