گروه صنعتی ایران خودرو طی اطلاعیه ای اعلام کرد: در راستای ایفای وظیفه مسئولیت های اجتماعی، رعایت حال مشتریان و انجام وظیفه در کاهش خطر شیوع ابتلای به ویروس کرونا در جامعه، تمهیداتی را فراهم آورده است که خدمات فروش و تحویل به صورت غیرحضوری انجام شود.
به گزارش نیکوکار، در این اطلاعیه آمده است، از آنجایی که مبادی رسمی متولی امور بهداشت در حوزه عمومی، همواره بر کاهش مراجعات حضوری و غیر ضرور به منظور جلوگیری از خطر شیوع و همه گیر شدن ویروس کرونا تاکید دارند، ایران خودرو با فراهم آوردن مقدمات ارایه خدمات غیرحضوری، نسبت به پاسخگویی به موقع به مشتریان خود اقدام کرده است.
بر اساس این اطلاعیه از این پس مشتریانی که قصد مراجعه حضوری به سازمان فروش ایران خودرو را دارند، با پرهیز از مراجعه حضوری می توانند خدمات خود را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.
این اقدام علاوه بر تسریع در ارایه خدمات به مشتریان، به نوعی ایفای وظیفه اجتماعی در قبال سلامت ایشان محسوب شده و در راستای عمل به توصیه مسئولان بهداشتی کشور در کنترل و مقابله با شیوع این بیماری طراحی و به اجرا در آمده است.
منبع: ایکوپرس
انتهای پیام/
پیشنهاد
-
درخواست هلالاحمر و کمیته ملی حقوق بشردوستانه برای محکومیت حملات صهیونیستی به امدادگران
-
۵ شهید و ۳۰ مجروح سهم ایثار جمعیت هلالاحمر/مشارکت حدود ۹ هزار امدادگر زبده
-
کشته شدن امدادگران هلال احمر بسیار دردناک است/ ضرورت حفظ انسانیت در جنگها
-
پیدا کردن ۲۰۲ مصدوم و شهید از زیر آوار توسط تیمهای آنست/ تلف شدن ۲ قلاده سگ نجات
-
چند تهدید بازیهای رایانهای برای کودکان
-
قلبهای تپنده در سنگر سلامت؛ روایتی از ایثار کادر درمان در روزهای جنگ
ارسال نظر