گروه صنعتی ایران خودرو طی اطلاعیه ای اعلام کرد: در راستای ایفای وظیفه مسئولیت های اجتماعی، رعایت حال مشتریان و انجام وظیفه در کاهش خطر شیوع ابتلای به ویروس کرونا در جامعه، تمهیداتی را فراهم آورده است که خدمات فروش و تحویل به صورت غیرحضوری انجام شود.
به گزارش نیکوکار، در این اطلاعیه آمده است، از آنجایی که مبادی رسمی متولی امور بهداشت در حوزه عمومی، همواره بر کاهش مراجعات حضوری و غیر ضرور به منظور جلوگیری از خطر شیوع و همه گیر شدن ویروس کرونا تاکید دارند، ایران خودرو با فراهم آوردن مقدمات ارایه خدمات غیرحضوری، نسبت به پاسخگویی به موقع به مشتریان خود اقدام کرده است.
بر اساس این اطلاعیه از این پس مشتریانی که قصد مراجعه حضوری به سازمان فروش ایران خودرو را دارند، با پرهیز از مراجعه حضوری می توانند خدمات خود را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.
این اقدام علاوه بر تسریع در ارایه خدمات به مشتریان، به نوعی ایفای وظیفه اجتماعی در قبال سلامت ایشان محسوب شده و در راستای عمل به توصیه مسئولان بهداشتی کشور در کنترل و مقابله با شیوع این بیماری طراحی و به اجرا در آمده است.
منبع: ایکوپرس
انتهای پیام/
پیشنهاد
-
جزییات تسهیلات شهرداری تهران برای خانههای آسیب دیده از جنگ/ در ازای اعطای تراکم به خانههای آسیب دیده، عوارضی اخذ نمیشود
-
رضایت ۹۹ درصدی مردم از خدمات درمانی در جنگ ۱۲ روزه
-
اضافه شدن بخش ویژه بیمارستانهای دولتی به بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری
-
پایان نظارتهای میدانی و ستادی نواحی ۱۲۴گانه تهران/ تقویت نواحی در راستای خدمت بیشتر به شهروندان
-
«مام میهن» و «دستمریزاد»؛ شبکهسازی زنان برای عبور از بحران و پاسداشت مدافعان وطن
-
تعیین تسهیلات بازسازی منازل آسیبدیده با سود ۴ درصد و بازپرداخت ۷ ساله
ارسال نظر