براساس مسئولیت های اجتماعی گروه صنعتی ایران خودرو و تاکید مدیریت ارشد گروه مبنی بر تکریم ارباب رجوع از طریق بکارگیری روشهای الکترونیک در رفع نیازهای مشتریان، از روز دوشنبه ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۸ تمامی خدمات حوزه فروش و تحویل به صورت غیرحضوری و غیرمتمرکز ارایه خواهد شد.
به گزارش نیکوکار، مشتریان خدمات حوزه معاونت فروش ایران خودرو میتوانند از طریق ikco.ir لیست خدمات غیرحضوری ارائه شده توسط این معاونت را مشاهده و از طریق نمایندگیها و مرکز تماس ایران خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ نسبت به دریافت خدمات مورد نظر خود اقدام کنند.
شماره ۰۹۶۴۴۰ مرکز تماس ایران خودرو پاسخگوی مشتریان برای دریافت و رسیدگی به درخواست ها درباره عملکرد نمایندگی ها نیز خواهد بود.
این شرکت ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی هموطنان، از مشتریان درخواست کرده تا خدمات حوزه فروش و تحویل را از مسیرهای یادشده دریافت کنند و از مراجعه حضوری و مستقیم به معاونت بازاریابی و فروش خودداری کنند.
منبع: ایکوپرس
انتهای پیام/
پیشنهاد
-
حمله وحشیانه به مراکز درمانی و مردم؛ ۷۰۰ شهید غیرنظامی و ۱۸ شهید از کادر درمان
-
روایتی از حمله رژیم صهیونی به زندان اوین و عملیات نجات مجروحان
-
خدمات درمانی سرپایی تحت پوشش بیمه سلامت را بشناسید
-
خدمات سازمان بیمه سلامت در جنگ تحمیلی/ ارایه بیش از ۳میلیون خدمت سرپایی به بیمهشدگان
-
همکاری انتقال خون با سازمان انرژی اتمی/ تولید دستگاه اشعه خون با فناوری بالا
-
قدردانی پزشکیان از خدمات پرستاران در دوران جنگ
ارسال نظر