رییس سازمان بهزیستی کشور از پرداخت مستمری مددجویان تحت پوشش این سازمان و همچنین مبلغ افزایش مستمری آنها از محل هدفمندی یارانه‌ها که در سال گذشته اعمال شد، خبر داد و گفت: همچنین حق پرستاری معلولان ضایعه نخاعی، یارانه مراکز نگهداری و کمک هزینه معیشتی خانوارهای سه قلو و بیشتر نیز پرداخت شده است.

به گزارش نیکوکار، وحید قبادی دانا افزود: براساس این واریزی، یک میلیون و ۵۰ هزار خانوار افراد دارای معلولیت و همچنین زنان سرپرست خانواری که تحت پوشش سازمان هستند، مستمری فروردین ماه خود را دریافت کردند. همچنین حق پرستاری فروردین ماه ۲۷ هزار معلول ضایعه نخاعی به مبلغ ۵۵۴ هزار تومان نیز در ۲۰ فروردین ماه واریز شد.

وی همچنین از پرداخت یارانه مراکز نگهداری شبانه روزی افراد دارای معلولیت و سالمندان بر روی کارت بانکی آنها در هفته پایانی فروردین سال جاری خبر داد و گفت: بر این اساس، مراکز نگهداری شبانه روزی معلولان و سالمندان، مبلغ ۹۲۴ هزار تومان برای نگهداری هر معلول یا سالمند دریافت کردند.

رییس سازمان بهزیستی همچنین از پرداخت کمک هزینه معیشتی روی کارت بانکی خانوارهای دارای فرزند سه قلو و بیشتر که سن فرزندانشان از بدو تولد تا هفت سالگی هست در هفته دوم فروردین ماه خبر داد.

 

منبع: ایرنا

 

انتهای پیام/