رئیس اداره بهزیستی شهرستان لامرد از آغاز پویش همدلی بخشش اجاره بهای مهدهای کودک در شهرستان لامرد خبر داد.

به گزارش نیکوکار، معصومه کاظم زاده با اشاره به راه اندازی این پویش افزود: از عموم مالکان لامردی درخواست می‌کنم که در راستای حمایت از کودکان این دیار و همزمان با سراسر کشور در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

وی با اشاره به تعطیلی مهدهای کودک از نخستین روزهای اسفند سال گذشته براساس ابلاغ ستاد ملی کرونا گفت: شیوع ویروس کرونا سبب تعطیلی ۴۲ مهدکودک تحت نظارت بهزیستی شهرستان لامرد شد و از این تعداد، ۱۵ مهدکودک استیجاری هستند که هدف از راه اندازی این پویش، جلب رضایت مالکان برای بخشش اجاره مهدهای کودک استیجاری است.

وی با اشاره به اینکه مهدهای تحت نظارت به صورت خصوصی اداره می‌شوند، تصریح کرد: باتوجه به هزینه بالای مهدهای کودک اعم از پرداخت دستمزد، بیمه مربیان و اجاره، از تمام مالکان و خیراندیشان لامردی استدعا دارم که با پیوستن به این پویش، از کودکان این دیار نخبه پرور حمایت کنند تا ضمن عبور از این وضعیت بحرانی، شاهد تداوم فعالیت مهدهای کودک باشیم.

رئیس اداره بهزیستی لامرد از رسانه‌ها و خیراندیشان درخواست کرد تا در اطلاع رسانی و جلب رضایت مالکان برای بخشش کامل یا بخشی از اجاره بها مهدهای کودک مشارکت کنند.

وی با قدردانی از خیراندیشانی که بهزیستی را در جنبه‌های مختلف همراهی می‌کنند، تصریح کرد: مالکان دلسوزی که به این پویش پیوستند از پاداش اخروی بهره مند می‌شوند و نشان «حامی کودک» و لوح تقدیر به این عزیزان خیر اعطا خواهد شد.

 

منبع: مهر

 

انتهای پیام/

ارسال نظر