کد خبر: 303

سرپرست اداره کل بانوان شهرداری تهران خبر داد

اختصاص ۱۵ غرفه نمایشگاه زنان و تولید ملی به سیل‌زدگان گلستان

سرپرست اداره کل امور بانوان شهرداری تهران از اختصاص ۱۵ غرفه به هموطنان سیل‌زده استان گلستان در پانزدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی خبر داد.

به گزارش نیکوکار، زهرا بهروزآذر گفت: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده ۱۵ غرفه از نمایشگاه امسال زنان و تولید می را به هموطنان سیل‌زده استان گلستان اختصاص دادیم تا محصولات خود را ارائه کنند.

وی افزود: در راستای شعار«تهران ، شهری برای همه»؛ در نمایشگاه پانزدهم ۴۰ غرفه را به‌صورت رایگان در اختیار مددجوهای بهزیستی قرار دادیم تا این قشر از زنان هم فرصت برابری برای ارائه محصولات خود داشته باشند.

بهروزآذر با تاکید بر رویکرد خانواده محوری برای تعالی خانواده‌ها و ترویج فرهنگ حسینی میان شهروندان تصریح کرد: با برگزاری پانزدهمین نمایشگاه «زنان و تولید ملی» و هفدهمین نمایشگاه «عطر سیب» به‌صورت همزمان در یک نقطه برای شهروندان و خانواده‌ها این امکان فراهم شد تا بتوانند به‌راحتی از دو نمایشگاه بازدید کنند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرنوشت پانزدهمین نمایشگاه «زنان و تولید ملی» و هفدهمین نمایشگاه «عطر سیب» که از ۵ شهریور در محل نمایشگاه‌های شهرداری تهران در بوستان گفتگو برپا شده تا ۱۱ شهریور از ساعت ۱۰ تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان است.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/: