سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از راه‌اندازی مراکز سیار خدمت‌رسانی به کودکان کار طی سال آینده خبر داد و گفت: 2 گرمخانه جدید در سال 99 در تهران احداث می‌شود.

به گزارش نیکوکار، سیدمالک حسینی سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درباره تمهیدات این سازمان با توجه به بارش باران و موج جدید سردی هوا، اظهار داشت: با توجه به هشدارهای اعلام شده در زمینه افزایش بارش‌ها از چند روز قبل تمهیدات لازم اتخاذ شده و آمادگی کامل جهت پذیرش افراد بی‌خانمان در گرمخانه‌های پایتخت وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه علیرغم سردی هوا در سال جاری فوت هیچ یک از کارتن‌‌خواب‌ها را در تهران نداشته‌ایم،‌گفت: کمبود جا برای پذیرش افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب نداریم ولی متأسفانه برخی از این افراد تمایلی به حضور در گرمخانه ندارند.

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: ویدئویی در فضای مجازی اخیراً منتشر شده که حکایت از فوت تعدادی کارتن‌خواب در پایتخت دارد در حالی که این تصاویر مربوط به سال‌های گذشته است و ما آن را تأیید نمی‌کنیم.

حسینی در مورد بودجه این سازمان اظهار داشت: اقدامات خوبی در جهت تأمین بودجه سازمان خدمات، رفاه و مشارکت‌های اجتماعی اتخاذ شده و شهرداری و شورا تصمیمات مناسبی در این زمینه داشته‌اند.

وی گفت:‌به طور متوسط بودجه سازمان رشد ۲۵ درصدی داشته و برای سال آینده دو برنامه جدید در دستور کار داریم که یکی احداث دو گرمخانه استاندارد و دیگری راه‌اندازی مراکز سیار خدمت‌رسانی به کودکان کار است.

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: مراکز سیار خدمت‌رسانی به کودکان کار در محل‌های تجمعی آنها و در مناطقی که این افراد هیچ پوشش دولتی و غیردولتی ندارند در نظر گرفته می‌شود و برنامه‌های ما مورد حمایت شهرداری و شورا قرار گرفته است.

 

 

منبع: فارس

 

انتهای پیام/