معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی گیلان از ابلاغ کمک بلاعوض پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به کشاورزان خسارت دیده سیل فروردین ماه امسال استان خبر داد.

به گزارش نیکوکار، بهمن علیزاده  با اشاره به ثبت نام دو هزار و ۲۵۲ کشاورز خسارت دیده از سیل اخیر در سامانه سجاد برای دریافت خسارت، اظهار کرد: ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض در بخش کشاورزی برای خسارت دیدگان سیل فروردین ماه امسال ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه از این میزان تاکنون دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته است، گفت: همچنین یک میلیارد و ۹۸۷ میلیون تومان نیز تاکنون به خسارت دیدگان پرداخت شده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی گیلان در ادامه با اشاره به معرفی هزار و ۵۱۵ نفر برای دریافت ۲ میلیارد و ۱۱۹ میلیون تومان تسهیلات به بانک عامل، تصریح کرد: در مجموع کشاورزان ثبت کننده در سامانه سجاد ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خسارت دیده‌اند.

وی ادامه داد: ۲ هزار و ۱۴۰ نفر از این افراد خسارت دیده بخش زراعی (خزانه برنج)، ۱۰۵ نفر خسارت دیده بخش دام، طیور و زنبور عسل، ۵ نفر خسارت دیده بخش پرورش ماهیان سرد آبی و گرمابی و ۲ نفر خسارت دیده بخش ایستگاه پمپاژ آب هستند.

 

منبع: مهر

 

انتهای پیام/