فرمانده سپاه ناحیه سنندج از اهدای ۲۰ سری جهیزی به نوعروسان توسط بسیج سازندگی کردستان از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا خبر داد.

به گزارش نیکوکار، و به نقل از روابط عمومی سپاه بیت المقدس استان کردستان، سرهنگ حسن عسکری اظهار داشت: امروز دشمن با هدف قرار دادن معیشت مردم و در تنگنا قرار دادن آن‌ها می‌خواهد مشکلاتی برای نظام ایجاد کند که می‌طلبد ما با روحیه جهادی و ظرفیتی که در سپاه و بسیج داریم در این حوزه نیز سربلند میدان باشیم و با جلو گیری از این اقدام با به زانو در آوردن دشمن یک بار دیگر همت خود را به دشمن نشان دهیم.

وی افزود: بسیج بر خود لازم می‌داند همانطور که در مسائل فرهنگی ورود پیدا می‌کند و جلو هجمه‌های دشمن را می‌گیرد در بحث معیشت هم ورود پیدا کرده تا بتواند به شکل‌های مختلف در تامین معیشت مردم مستضعف قرار بگیرد.

فرمانده سپاه ناحیه سنندج ارزش هر سری جهیزیه را ۱۵ میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: این جهیزیه‌ها به نوعروسان بی بضاعت در شهر سنندج اهدا می‌شود.

سرهنگ عسکری یادآور شد: بسیج و سپاه خود را خادم مردم و نظام میداند و هر کجا بدانند که حضور آنان تاثیر گذار است به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمتگزاری به این ملت هستند.

منبع: مهر

انتهای پیام/