۱۲ سری جهیزیه به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان در راستای ترویج ازدواج آسان به زوج های جوان قروه ای شهرستان اهدا شد.

به گزارش نیکوکار، شامگاه چهارشنبه با هدف ترویج ازدواج آسان ۱۲ سری جهیزیه کامل به همت مؤسسه خیریه خانه امید با مشارکت دفتر امام جمعه، کمیته امداد و اوقاف و امور خیریه شهرستان قروه به زوج های جوان اهدا شد.

مدیر مؤسسه خیریه خانه امید در این مراسم با بیان اینکه این جهیزیه به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان به صورت مشارکتی توسط متقاضی و نهادهای حمایتی مدنظر برای زوج های جوان تهیه گردید.

مصطفی ملکی از فعالیت یک ساله خانه امید در قروه گفت و افزود: مؤسسه با شعار همه یک خانواده ایم شکل گرفت و در واقع سه حوزه درمان، اشتغال و تأمین جهیزیه برای نیازمندان از جمله اهدافی هستند که در رأس همه امور برای ما قرار دارند.

به گفته وی در این یک سال ۲۰۰ خانواده نیازمند شناسایی شده اند و با تشکیل پرونده برای آنان به رفع مشکلات مرتبط پرداخته شده و مهمترین نکته در کار شفافیت مالی مؤسسه است که به صورت کاملاً استاندارد همه کمک ها بدون تحویل نقدی به متقاضی هزینه می شود.

ملکی از اعزام کاروان ۴۰ نفره زائر اولی برای نخستین بار به کربلا توسط خانه امید خبر داد و تصریح کرد: تلاش ما بر رعایت عدالت است و سعی می شود افرادی پوشش داده شوند که در هیچ نهاد حمایتی نیستند و بدین گونه تداخلی با مؤسسات دیگر نخواهیم داشت.

مؤسسه خیریه خانه امید در یکم دی ماه ۹۷ با هدف کمک به نیازمندان و پذیرش احساس مسئولیت اجتماعی در شهرستان قروه آغاز به کار کرده است و در حال حاضر در حوزه خدمات حمایتی و رفاهی، مهارت و توانمند سازی، مسکن و عمران، خدمات عمرانی و آموزشی و تحصیلی به فعالیت پرداخته است.

همچنین این خیریه طرح های همیاری مردمی، نیکوکاری، احسان، خیرات وراث، همیار افتخاری، نیروی داوطلب افتخاری و همیاری اعضا در قرض الحسنه خیریه در قالب مشارکت های داوطلبانه را اجرا می کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/