معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از ارائه ۲۴ هزار مورد کمک هزینه ازدواج به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش نیکوکار، حسین خدرویسی به خدمات این نهاد در حوزه ازدواج و تشکیل خانواده اشاره کرد و افزود: در ۶ ماهه ابتدای سال ۹۸ حدود ۲۴ هزار مورد کمک هزینه ازدواج شامل جهیزیه نوعروسان، کمک هزینه ازدواج پسران، هدیه ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار و کمک هزینه ازدواج دختران خانواده های نیازمند ارائه شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با بیان اینکه در این مدت ۱۵ هزار مورد جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت ارائه شده است، اضافه کرد: همچنین پنج هزار مورد هدیه ازدواج پسران، ۲ هزار مورد هدیه ازدواج مجدد بانوان و ۲ هزار مورد کمک هزینه ازدواج دختران خانواده های نیازمند به جامعه هدف کمیته امداد پرداخت شده است.

وی با تاکید بر انجام خدمات مشاوره به مددجویان در حوزه ازدواج و تشکیل خانواده، ادامه داد: خدمات مشاوره ازدواج برای دختران و پسران جوان در قبل، حین و پس از ازدواج انجام می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد، پرداخت کمک هزینه اجاره‌بها و ودیعه مسکن را از دیگر اقدامات این نهاد برای حمایت از خانواده‌های مددجویان دانست و گفت: در ۶ ماهه ابتدای سال جاری حدود ۵۵ هزار مورد کمک هزینه اجاره‌بها و ودیعه مسکن به خانواده‌های نیازمند پرداخت شد.

خدرویسی به خدمات کمیته امداد در تامین لوازم ضروری زندگی مددجویان اشاره کرد و افزود: در نیمه اول سال ۹۸ بیش از ۳۲ هزار مورد خدمت تامین لوازم ضروری زندگی به مددجویان ارائه شد.

 

منبع: مهر

 

انتهای پیام/