کد خبر: 1640

رئیس بنیاد مستضعفان در حکمی "محسن منصوری" را به سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره بنیاد علوی منصوب کرد.

به گزارش نیکوکار، پرویز فتاح در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل بنیاد علوی با تاکید بر این موضوع که بنیاد علوی بازوی جهادی بنیاد مستضعفان است؛ تصریح کرد: در دوره جدید مدیریت بنیاد مستضعفان تعامل این بنیاد با گروه‌های جهادی تحول چشم گیر پیدا می‌کند.

وی با تاکید بر نقش بنیاد علوی در هم افزایی میان گروه‌های جهادی و بنیاد مستضعفان گفت: در دوره جدید مدیریت بنیاد مستضعفان رابطه این نهاد انقلابی با گروه‌های جهادی تحول چشم گیر پیدا می‌کند.

فتاح با اشاره به اینکه همه بخش‌های بنیاد باید در خدمت محرومان و مستضعفان باشد؛ افزود: هر تلاشی در هر بخشی از بنیاد مستضعفان انجام می‌گیرد باید با نیت کمک به طبقه مستضعف جامعه باشد. اگر بنیاد فعالیت اقتصادی انجام می‌دهد؛ بدین معنا نیست که این بخش باید فارغ از مشکلات و مسائل مستضعفان باشد بلکه تقویت بخش اقتصادی باید در راستای تقویت بازوی اجتماعی بنیاد و درنتیجه کمک رسانی بهتر به محرومان باشد.

فتاح با اشاره به تاکید رهبر انقلاب در رفع نواقص و ترویج الگوی طرح پیشرفت و آبادانی قلعه گنج گفت: در بنیاد مستضعفان توجه به گسترش طرح‌های پیشرفت و آبادانی افزایش می‌یابد و بنیاد باید علم گروه‌های جهادی در کشور را بدست گیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، پرویز فتاح در حکمی محسن منصوری را به مدت دو سال به عنوان مدیر عامل و عضو هیات مدیره بنیاد علوی منصوب کرد.

در حکم رئیس بنیاد مستضعفان آمده است:

«نظر به مراتب توانمندی و شایستگی و سوابق ارزنده جنابعالی را به مدت ۲ سال به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره بنیاد علوی منصوب می‌کنم.

امید است با استعانت از خداوند متعال در کمک به پیشبرد اهداف و برنامه‌های بنیاد و انجام امور محوله موفق باشید».

همچنین رئیس بنیاد مستضعفان در نامه جداگانه‌ای از خدمات «موسی برزگری» در دوران تصدی این سمت تشکر و وی را به عنوان مشاور رئیس بنیاد منصوب کرد.

 

منبع: ایسنا

 

انتهای پیام

ارسال نظر