بیمه ملت در جهت اطمینان بخشی کامل به بیمه گذاران خود برای خوروی آنها، محصولات بیمه‌ای متنوعی را طراحی کرده است.

به گزارش نیکوکار، این روزها با افزایش قیمت خودرو، جبران خسارت های وارده هزینه‌های سنگینی برای مالکان دارد. در کنار این موضوع، طبق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، خودروهای بالای ۶۰۰ میلیون تومان هم نامتعارف محسوب شده و خسارت آنها براساس قیمت قطعات و هزینه‌های خودروهای متعارف پرداخت می‌شود.

این دو موضوع باعث شده در شرایط اقتصادی امروز جامعه، بیمه بدنه خودرو بیش از پیش ضروری بوده و بیمه شخص ثالث به تنهایی پاسخگوی نیاز مالکان خودروها نباشد.

برای انتخاب یک بیمه مناسب برای خودرو، باید دو نکته مهم را در نظر گرفت، اول اینکه محصول بیمه‌ای، تمام نیازهای شما را پوشش داده و گزینه‌های متنوعی را ارائه کند و دیگر اینکه شرکت ارائه‌کننده آن، توانایی بالایی در پرداخت خسارت داشته باشد.

بیمه ملت، به عنوان توانگرترین شرکت بیمه کشور که بنا بر اعلام بیمه مرکزی، سه سال پیاپی رتبه اول توانگری مالی صنعت بیمه کشور را به خود اختصاص داده و در این زمینه رکورددار است، برای رفع همه آن نیازها محصولات متنوعی را طراحی کرده است تا بتوانید بهترین و کاملترین محصول بیمه‌ای را برای خودروی خود انتخاب کنید.

 بیمه‌نامه جامع اتومبیل

بیمه ملت، با طراحی بیمه‌نامه جامع اتومبیل، با هدف تجمیع بیمه‌نامه‌های مختلف خودرو، ۴ پوشش بیمه‌ای را در یک بیمه‌نامه به مشتریان ارائه کرده است.

در این محصول، ۴ پوشش بیمه شخص ثالث، پوشش حوادث راننده، بیمه بدنه (خطرات اصلی و خطرات تبعی) و پوشش امدادرسان خودرو (SOS) به صورت یکساله و یا کوتاه‌مدت (سه ماهه و شش ماهه) صادر می‌شود.

 بیمه‌نامه بدنه راننده محور

بیمه‌نامه بدنه راننده محور، نوعی بیمه بدنه است که خسارت وارده به خودروی بیمه شده را جبران می‌کند و مزیت آن این است که بیمه‌گذاران این محصول از تخفیف اختصاصی در حق بیمه بهره می‌برند.

در این بیمه‌نامه، افرادی که نامشان در بیمه‌نامه درج شده است (حداکثر دو نفر) امکان استفاده از حداکثر مزایای پوشش بیمه‌ بدنه را خواهند داشت و در صورتی‌که افراد دیگری هنگام حادثه رانندگی را به عهده داشته باشند، مشمول فرانشیز بیشتری خواهند شد.

 بیمه‌نامه بدنه – خسارت کلی

بیمه‌نامه بدنه خسارت کل (TOTAL LOSS)، مختص بیمه‌گذارانی است که تمایل دارند خودروی خود را فقط در برابر خسارت‌های کلی بیمه کنند. خطرات تحت پوشش این بیمه‌نامه، شامل خسارت کلی بدنه، در قالب پوشش خطرات حادثه و آتش‌سوزی کلی با حق انتخاب پوشش سرقت کلی است.

 پوشش کمک‌رسان (SOS)

بیمه ملت با ارائه پوشش کمک‌رسان با حق بیمه ای بسیار معقول و کمتر از شرکتهای امدادی خودرو، هزینه خدمات سوخت‌رسانى، اتصال باطرى به باطرى و یا تحویل باطرى جدید در محل، تعویض زاپاس، بیرون کشیدن خودرو از گاردریل و شانه خاکى، تعویض تسمه دینام، حمل خودروهاى در راه مانده تا اولین شهر را مطابق شرایط بیمه‌نامه پرداخت مى‌کند.

هموطنان عزیز می‌توانند بر اساس نیاز خود، هریک از بیمه‌نامه‌های فوق را از طریق وب سایت این شرکت به صورت اینترنتی خریداری و یا تمدید کنند و اصل بیمه‌نامه را در منزل یا محل کار خود دریافت نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق مراجعه به آدرس http://apps.mellatinsurance.ir/AgentsSales/find-agent با هر یک از نمایندگان بیمه ملت در محل زندگی خود تماس گرفته و هر یک از این بیمه‌نامه‌ها را تهیه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر