اگر شما هر فعالیتی دارید و به واسطه آن فعالیت خطری را ایجاد می‌کنید، نسبت به آن خطر ایجاد شده در قبال دیگران دارای مسئولیت هستید، پس پیشنهاد بیمه ملت را جدی بگیرید.

به گزارش نیکوکار، همه ما به عنوان مدیر، کارفرما، پیمانکار، مالک و حتی کارشناس، فعالیت‌هایی را انجام می‌دهیم که کار و فعالیت ما ممکن است با خطرات و مسئولیت‌هایی همراه باشد که به سایر افراد، زیان جانی و حتی مالی وارد نماید.

قانون در این شرایط، بستگی به نوع حادثه ایجاد شده فرد یا افرادی را مسئول جبران خسارت معرفی می نماید. گاهی ابعاد خسارت آنچنان سنگین است که جبران آن از عهده افراد خارج است و می‌تواند زندگی آنها را به مخاطره بیندازد.

یکی از راهکارها برای جبران این خسارت‌ها، انتقال آن به شرکت‌های بیمه است. بیمه مسئولیت بیمه ملت، می‌تواند شما را از این خسارت‌های سنگین مصون کند و حامی شما در هنگام اتفاقات ناگواری باشد که به واسطه اهمال در مسئولیت هایتان برای دیگران رخ می‌دهد.

بیمه مسئولیت بیمه ملت، بیمه‌گذاران را در قبال خسارت‌های ناشی از ادعای قانونی دیگران، حمایت و خسارت وارد شده را به افراد ثالث جبران می‌کند، تا بیمه‌گذاران با آرامش و اطمینان خاطر به فعالیت‌های حرفه‌ای خود بپردازند.

بیمه ملت، به عنوان توانگرترین شرکت بیمه کشور، برای پوشش حداکثری خطرات بیمه‌گذاران، بیمه‌نامه‌های مسئولیت را در چند رشته به مشتریان ارائه می‌کند.

بيمه‌نامه مسئوليت مدنی كارفرما در قبال كاركنان

بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان، همه کارفرمایان حقیقی و حقوقی را در مقابل کارکنان خود و عوامل اجرایی (پیمانکار) تحت پوشش قرار می‌دهد و در صورتی کارکنان آنها در حین انجام کار، دچار حادثه و آسیب شوند، بیمه ملت خسارت وارده به کارکنان را جبران می‌کند.

بيمه‌نامه مسئوليت مدنی كارفرما در قبال كاركنان، برای فعالیت‌های ساختمانی، پروژه‌های عمرانی و فعالیت‌های صنعتی، خدماتی و تولیدی صادر می‌شود.

بيمه‌نامه مسئوليت مدنی توليدكنندگان کالا در قبال استفاده‌کنندگان  

در این بیمه‌نامه، شرکت بیمه ملت به عنوان حامی تولیدکنندکان کشور، متعهد می‌شود در صورتی که به دلیل عیب و نقص کالای تولیدکننده، آسیب مالی و یا جانی به استفاده‌کننده یا اشخاص ثالث وارد شود، خسارت را جبران کند.

در کنار تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و فروشندگان کالا نیز می‌توانند با رعایت شرایطی، این بیمه‌نامه را خریداری کنند.

بیمه‌نامه مسئولیت مدنی حرفه‌ای

بر خلاف بيمه‌نامه مسئوليت مدنی توليدكنندگان کالا که افراد از کالای بیمه‌گذار آسیب می‌بینند، ممکن است برخی افراد به دلیل شغل و حرفه خود، ناخواسته و در اثر اشتباه و یا حادثه، به افراد دیگری آسیب وارد کنند. بیمه مسئولیت حرفه‌ای می‌تواند حامی بیمه‌گذاران در این موارد باشد و خسارت‌های ناشی شغل و حرفه افراد به دیگران را جبران کند.

بیمه ملت، بیمه مسئولیت حرفه‌ای را برای پزشکان، پیراپزشکان، مسئولان فنی مراکز درمانی، مهندسان و مدیران طراحی و ارائه کرده است.

بیمه‌نامه مسئولیت مدنی عمومی

این بیمه‌نامه، مسئولیت بیمه‌گزار در قبال اشخاص ثالث را تحت پوشش قرار می‌دهد که شامل بیمه مسئولیت مدنی ناشی از اجرای عملیات ساختمانی، بیمه مسئولیت مدنی ناشی از اجرای عملیات عمرانی، بیمه مسئولیت مدنی ناشی از آتش‌سوزی، بیمه مسئولیت مدنی جامع شهری (ویژه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها)، بیمه مسئولیت مدنی دارندگان ماشین‌آلات راهسازی و کشاورزی، بیمه مسئولیت مدنی شرکت‌های نصب و نگهداری تابلوهای تبلیغاتی، بیمه مسئولیت مدنی مدیر و هیات مدیره ساختمان‌ها و بیمه مسئولیت مدنی در برابر استفاده‌کنندگان آسانسور و … است.

هر فرد حقیقی و حقوقی می‌تواند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق مراجعه به آدرس http://apps.mellatinsurance.ir/AgentsSales/find-agent با هر یک از نمایندگان بیمه ملت در محل زندگی خود تماس گرفته و این بیمه‌نامه را تهیه کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها

ارسال نظر