معاون سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران جزئیات شناسایی و پذیرش افراد بی‌خانمان توسط گشت‌های فوریت‌های خدمات اجتماعی را تشریح کرد.

به گزارش نیکوکار،پیمان ضیایی درباره آمار شناسایی و پذیرش و اعزام گشت فوریت های خدمات اجتماعی (حامی شهر) در روزهای برفی تهران، اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف در روز یکشنبه ۲۳ بهمن، گشت های فوریت های اجتماعی و حامی شهر در روزهای ۲۱ و ۲۲ بهمن نسبت به شناسایی و پذیرش افراد بی خانمان و کارتن خواب ها اقدام کردند.

وی درباره تعداد گشت ها و افراد شناسایی و پذیرش شده توضیح داد: در بخش فوریت های خدمات اجتماعی طی روزهای ۲۱ و ۲۲ بهمن با ۵۶ اعزام انجام شده مجموعا ۴۳۸ نفر، در بخش حامی شهر که مربوط به اقدامات شهرداری های مناطق است در ۴۴ اعزام انجام شده است که ۲۸۶ نفر در بخش گرمخانه ها در ۲۰ اعزام، سه هزار و ۳۵۵ نفر در حوزه اسکان موقت طی ۴۱ اعزامی که انجام شد، یک هزار و ۱۹۹ نفر و در بخش مراکز ماده ۱۶ نیز در ۹ اعزام انجام شده ۵ هزار و ۱۱۳ نفر شناسایی و پذیرش شدند.

بر اساس گزارش سایت شهر، ضیایی در توضیح پذیرش افراد بی خانمان و کارتن خواب در گرمخانه ها در روزهای ۲۱ و ۲۲ بهمن نیز عنوان کرد: افراد پذیرش شده در گرمخانه ها اغلب به صورت خود معرف بودند و با این وجود حدود ۳۷۰ ظرفیت خالی در گرمخانه ها وجود دارد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/