رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از تلاش این سازمان برای توسعه خدمات حمایتی از دانش‌آموزان نخبه خبر داد.

به گزارش نیکوکار، دکتر محمد گلفشان اظهار کرد: جلسه بررسی وضعیت مجتمع‌های دانش آموزی هلال احمر با حضور مدیران عامل، معاونان امور جوانان استان ها، روسای شعب و روسای مجتمع‌های دانش‌آموزی هلال احمر در کرمان، گیلان، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان با هدف کمک به محرومیت‌زدایی و حمایت از دانش آموزان نخبه برگزار شد.

گلفشان افزود: در این نشست، موضوع هیات امنایی شدن مجتمع‌‎های دانش‌آموزی هلال‌احمر، مطرح و توسعه خدمات فرهنگی هلال در کنار توسعه این مجتمع‌ها بررسی شد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، جمعیت هلال‌احمر در مجتمع‌های دانش‌آموزی از دانش‌آموزان نیازمند حمایت می‌کرد؛ در حال حاضر ۱۴ مجتمع در کشور فعال هستند، اما به دلیل استقبال خیرین از توسعه مجتمع‌ها، به دنبال گسترش آن هستیم.

تجلیل از نفرات برتر کنکور ۱۴۰۱ در استان‌ها

گلفشان در ادامه با تاکید بر حمایت این سازمان از برگزیدگان کنکور در استان‌ها نیز افزود: در مراسمی با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان و عضو گلستانی شورای عالی جمعیت هلال احمر از «امیرهمایون شریفی‌زاده»؛ رتبه چهارم کنکور علوم ریاضی ۱۴۰۱ و خانواده او قدردانی شد.

همچنین آیین تجلیل از اعضای کانون‌های دانش آموزی جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن که حائز رتبه‌های برتر کنکور ۱۴۰۱ شدند با حضور سرپرست جمعیت هلال احمر و خانواده‌های منتخبین برگزار شد.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

انتهای پیام/

ارسال نظر