رئیس سازمان برنامه‌وبودجه با اشاره به کلنگ زنی ۲۰۰۰ واحد مسکونی برای محرومان لرستان، از بررسی روند جبران خسارات سیل خبر داد.

به گزارش نیکوکار،محمدباقر نوبخت صبح سه‌شنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار داشت: سفر به استان لرستان یکی از اولویت‌های اصلی ما بود.

وی ادامه داد: پیگیر بودیم هم برای ارزیابی کارهایی که در استان صورت گرفته و هم برنامه‌ریزی برای جبران خسارت‌های سیل به این استان سفری داشته باشیم.

نوبخت همچنین با اشاره به تودیع و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان، گفت: خدمات علی هادی چگنی در لرستان خیلی خوب بوده است و امیدواریم خانم حسن‌پور هم سیاست‌های دولت و سازمان را در لرستان به‌خوبی اجرا کند.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه با اشاره به اینکه سیاست‌های دولت در زمینه استفاده از ظرفیت بانوان منجر به انتخاب خانم «سمانه حسن‌پور» شد افزود: امید می‌رود این انتصاب منجر به اجرای سیاست‌های دولت در استان شود.

نوبخت در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه باید پیش‌تر به لرستان سفر می‌کردیم، یادآور شد: با توجه به اینکه استاندار برنامه‌ها و اقدامات را در وزارتخانه‌ها و استان به نحو شایسته اجرا می‌کردند، سفر امروز برگزار شد.

وی ادامه داد: بااین‌حال در این سفر ارزیابی‌های لازم صورت می‌گیرد و تصمیمات لازم در مورد روند پرداخت اعتبارات، ارزیابی فیزیکی پروژه‌ها و تخصیص بودجه انجام می‌شود.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه همچنین با بیان اینکه در این سفر به‌عنوان هدیه سفر کلنگ دو هزار واحد مسکونی برای محرومان به زمین زده می‌شود، یادآور شد:هر استانی که این تعداد واحد کلنگ زنی شده ظرف یک سال تحویل داده شده و توافق ما با استاندار این است که تا هفته دولت سال آینده یعنی ۱۱ ماه این واحدها افتتاح شوند.

نوبخت عنوان کرد: همچنین در شورای برنامه‌ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان بحث زیرساخت‌ها و جبران خسارات سیل را موردبررسی قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه در این سفر معاونت امور زیربنایی همراه ما است، افزود: توسط این معاونت بحث اعتبارات و پرداخت‌ها موردبررسی قرار می‌گیرد، مشکل سیل‌زدگان در حوزه بنیاد مسکن و اسکان آن‌ها موردبررسی قرار می‌گیرد و در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

 

منبع: مهر

 

انتهای پیام/