معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: خیران و حامیان طرح اکرام سال گذشته ۱۷۵۲ میلیارد تومان کمک به صورت مستقیم به حساب ایتام و محسنین تحت حمایت واریز کردند.

به گزارش نیکوکار، حبیب‌الله آسوده با اعلام این خبر افزود: یک میلیون و ۱۴۱ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد مشارکت دارند که این حامیان در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۷۵۲ میلیارد تومان به صورت مستقیم به حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز کردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴۶ هزار فرزند یتیم تحت حمایت کمیته امداد هستند، ادامه داد: سرانه دریافتی ایتام از کمک‌های مردمی به عدد ۶۹۵ هزار تومان رسیده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اظهار کرد: همچنین ۲۵۲ هزار فرزند محسنین مورد حمایت کمیته امداد هستند که سرانه دریافتی این کودکان نیز ۳۳ هزار تومان در ماه است.

آسوده خاطرنشان کرد: در مجموع حدود ۳۹۸ هزار کودک یتیم و محسنین در طرح اکرام ایتام و محسنین حضور دارند که از این تعداد حدود ۲۵۰۰ نفر فاقد حامی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی با دعوت از مردم نیکوکار ایران اسلامی برای حمایت از کودکان نیازمند، تاکید کرد: حامیان برای پیوستن به طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند عدد ۱ را به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ ارسال یا به پایگاه اینترنتی Ekram.emdad.ir مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/