عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: مقرر شد با تشکیل کمیته‌های تحت عنوان حمایت از کسبه آسیب دیده، حمایت از خانواده های جانباختگان و حمایت از همسایگان و ساختمان‌های خسارت دیده امور پیگیری شود و امیدواریم اقدامات انجام شده آلامی بر مجروحیت دل مردم شریف آبادان باشد.

به گزارش نیکوکار، اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص وقوع حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار این حادثه، گفت: از سوی مجلس شورای اسلامی ماموریت پیدا کرده‌ایم تا گزارشی از حادثه ریزش ساختمان مترو پل  تهیه کنیم، به همین منظور به همراه تعدادی از اعضا و رئیس کمیسیون عمران در شهرستان آبادان حاضر شده ایم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در جریان حضور در شهرستان آبادان و بررسی ابعاد حادثه مذکور با وزیر کشور ، مسئولین ستاد مدیریت بحران و استاندار خوزستان دیدارهایی داشته ایم، عنوان کرد: با توجه به حادثه ریزش ساختمان متروپل،احساسات مردم جریحه دار شده‌اند و مسائل اجتماعی نقش بسیاری پیدا کرده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده از سوی دستگاه‌های اجرایی و مردم شایسته تقدیر است، ادامه داد: مقرر شده است حداکثر تلاش برای خارج کردن محبوسین و اجساد و همچنین تخریب سازه‌های متزلزل که می‌توانند بحران‌های دیگری را به همراه داشته باشند و بر روی سر نیروهای امدادی ریزش کند در دستورکار قرار بگیرد. این اقدامات از صبح امروز در اولویت قرار گرفته شده است.

شاکری افزود: مقرر شد تشکیل از طرف کمیته‌های تحت عنوان حمایت از کسبه آسیب دیده، حمایت از خانواده های جان باختگان و حمایت از همسایگان و ساختمان‌های خسارت دیده امور پیگیری شود و امیدواریم اقدامات انجام شده آلامی بر مجروحیت دل مردم شریف آبادان باشد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/