مدیر روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک از آمادگی این موسسه جهت دریافت فطریه و کفاره روزه‌داران خبر داد.

به گزارش نیکوکار، همانند هر سال، در روز عید سعید فطر، موسسه خیریه کهریزک آمادگی دارد تا از طرق گوناگون، فطریه و کفاره روزه‌داران را دریافت کند.

محمد علی احمدی تنکابنی، مدیر روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک با اشاره به نگهداری و درمان و توانبخشی بیش از ۳۰۰۰ مددجوی سالمند، معلول، بیمار مبتلا به ام اس، کودکان معلول ذهنی و کودکان اختلال اتیسم در این مؤسسه گفت: خیرین و نیکوکاران می‌توانند فطریه، هدایای نقدی و غیرنقدی خود را به این مؤسسه اهداء کنند. در دو روز تعطیلات عید سعید فطر صندوق‌های دریافت فطریه و کفاره در محل آسایشگاه خیریه کهریزک و بیش از ۴۰۰ نقطه از میدان‌ها و معابر اصلی شهر تهران و کرج تعبیه شده است.

احمدی تنکابنی با بیان اینکه امسال همچون سالیان گذشته از مردم برای مشارکت معنوی دعوت می‌کنیم، اظهار کرد: از محل مشارکت‌های مردمی قسمتی از هزینه‌های زندگی خانواده بزرگ و ۳۰۰۰ نفری کهریزک تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این مؤسسه به نشانی www.kahrizakcharity.com و یا تماس با تلفن ۴۲۱۱۴۰۰۰ دفتر جلب مشارکت‌های مردمی درباره نحوه پرداخت کفاره و وجوه نقدی، اطلاعات کسب کرده و سهمی در شادی بخشی به توانخواهان داشته باشند.

 

بر اساس اطلاعیه آسایشگاه خیریه کهریزک، شهروندان می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۶۵*۷۸۰* و یا واریز به شماره کارت ۵۰۲۹۰۸۷۰۱۰۵۱۰۴۴۷ فطریه و کفاره خود را به توانخواهان آسایشگاه اهداء کنند.

آمادگی آسایشگاه کهریزک برای دریافت فطریه و کفاره روزه‌داران

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

ارسال نظر