تفاهم‌نامه تأمین لوازم‌التحریر برای ۲۳۲۰ دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر از سوی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس امضا شد.

به گزارش نیکوکار، علی ربانی، مشاور اجتماعی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در آیین امضای این تفاهم‌نامه که به میزبانی پتروشیمی پردیس برگزار شد با قدردانی از اهتمام پتروشیمی‌های منطقه پارس به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به توسعه مناطق پیرامونی اظهار کرد: در دو سال گذشته اقدام‌های خوبی از سوی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس در سطح شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر انجام شده است و امیدوارم با نگاه مثبت مدیران شرکت‌های مستقر در منطقه شرایط بهتری برای مردم رقم خورد.

وی با اشاره به تدوین راهبرد مسئولیت اجتماعی در شرکت ملی صنایع پتروشیمی بیان کرد: خوشبختانه با کمک مدیران هلدینگ‌ها، اعضای شورای عالی مسئولیت اجتماعی، اعضای هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی و معاون محترم وزیر، راهبرد مسئولیت اجتماعی تدوین شده و به تأیید وزیر نفت رسیده است و به‌زودی مراسم رونمایی از آن برگزار می‌شود.

مشاور اجتماعی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، استفاده از ظرفیت مراکز خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را از رویکردهای جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی عنوان کرد و افزود: جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها در حوزه کارآفرینی برای کارتن خواب‌ها و افراد بی‌سرپرست اقدام‌های قابل‌توجهی انجام داده است و امیدوارم این تفاهم‌نامه فتح بابی باشد برای همکاری بیشتر صنعت پتروشیمی با سازمان‌های مردم نهاد و مجموعه‌های خیریه که برای خودکفایی نیازمندان و محرومان تلاش می‌کنند.

همدلی پتروشیمی‌ها برای محرومیت‌زدایی

غلامرضا جمشیدی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس و عضو شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس نیز در این آیین گفت: در این شرایط سخت اقتصادی اگر بتوانیم گرهی از کار مردم و نیازمندان و محرومان باز کنیم از هر عبادتی بالاتر است.

وی ادامه داد: همدلی و هم‌صدایی در مجموعه‌های پتروشیمی برای کمک به محرومیت‌زدایی و تلاش‌های کمیته امداد در این زمینه وجود دارد و من به نیابت از شورای راهبردی و شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس از تلاش‌های کمیته امداد در محرومیت‌زدایی و خودکفایی نیازمندان منطقه تشکر می‌کنم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس اظهار کرد: امیدوارم با همت مسئولان کمیته امداد و با رویکردی که در حوزه خودکفایی مددجویان وجود دارد، روز به روز شاهد کاهش تعداد خانوارهای زیر پوشش باشیم.

پتروشیمی‌های منطقه پارس در حوزه مسئولیت اجتماعی سنگ تمام گذاشتند

یوسف اسیری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان عسلویه با قدردانی از حمایت‌ها و کمک‌های شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس به شهرستان‌های عسلویه، کنگان، دیر و جم گفت: الحق و الانصاف شورای راهبردی در دو سال اخیر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در قبال محرومان منطقه سنگ تمام گذاشته است و بنده به نمایندگی از ۸۱۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر از آقای جمشیدی به نمایندگی از شرکت‌های پتروشیمی منطقه تشکر می‌کنم.

وی اظهار کرد: در بین همه اقدام‌های عام‌المنفعه و خیرخواهانه شورای راهبردی، خرید ۲۰۰۰ تبلت دانش‌آموزی، اهدای ۱۰۰۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند منطقه و مشارکت در ۲۲۰ واحد مسکونی مددجویی در چهار شهرستان جنوبی اهمیت ویژه‌ای دارد و آثار بسیار خوبی در پی داشته است.

در این مراسم تفاهم‌نامه تأمین لوازم التحریر برای ۲۳۲۰ دانش آموز زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر از سوی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس امضا شد.

بر اساس این گزارش، در متن تفاهم‌نامه که به امضای مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس به نمایندگی از شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس، مشاور اجتماعی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان عسلویه و مدیر اجرایی جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها رسیده، آمده است: مردم شریف و بزرگوار شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر با میزبانی تمام و کمال خود از صنایع مختلف موجود در منطقه، نقشی بسزا در تداوم تولید و استمرار فعالیت شرکت‌ها داشته‌اند. شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس با درک این مفهوم، همواره سعی کرده رسالت خویش را در عمل به مسئولیت اجتماعی به انجام رساند، هرچندمعتقد است شأن و استحقاق مردم بسیار بالاتر است.

منبع: شانا

انتهای پیام/