رئیس سازمان بهزیستی کشور از واریز کمک هزینه ۱۵ میلیون تومانی(تهیه لپ‌تاپ) برای ۳۱ پذیرفته‌شده خبر داد و گفت: نماینده‌ای از ستاد و استان مسئول پیگیری امور صنفی دانشجویان می‌شود.

به گزارش نیکوکار، علی‌محمد قادری همزمان با ششمین روز گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت و در آستانه روز دانشجو از پذیرفته‌شدگان برتر دارای معلولیت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ تجلیل کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در این جلسه پس از استماع دغدغه‌ها و نقطه‌نظرات دانشجویان تحت پوشش با رتبه‌های زیر هزار خطاب به آنها، گفت: مسیر سختی را پیمودید اما در ابتدای راه هستید لذا باید با تکیه بر توانمندی‌ها برای ورود موفقیت‌آمیز مسلح به دیانت، ایمان، توکل بر خدا باشید؛ چرا که شما آتیه‌داران کشور دانشمندانی با عمل خواهید بود.

وی بر پیگیری موضوعاتی چون رایزنی با سازمان سنجش برای تامین منابع آموزشی مورد نیاز افراد دارای معلولیت، تسهیل ایاب و ذهاب معلولان و … تاکید کرد و گفت: باید شرایط ایجاد «حال خوب» را برای خانواده‌های افراد دارای معلولیت ایجاد کنیم.

قادری از واریز کمک هزینه ۱۵ میلیون تومانی(تهیه لپ‌تاپ) برای ۳۱ پذیرفته‌شده برتر دارای معلولیت در کنکور سراسری امسال خبر داد و گفت: مرکز رشد سازمان بهزیستی کشور با عضویت رسمی پذیرفته‌شدگان برتر دارای معلولیت در کنکور سراسری به زودی راه‌اندازی می‌شود تا در یک فضای نخبگی همیار و کمک‌رسان بهزیستی باشید.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه نماینده‌ای از ستاد و استان‌ها به عنوان مسئول پیگیری امور صنفی دانشجویان باشد، خطاب به پذیرفته‌شدگان برتر دارای معلولیت در کنکور سراسری، گفت: همراستا با تخصص مهارت را بیاموزید در بازنگری تفاهمنامه با سازمان فنی و حرفه‌ای آموزش مهارت را برای دانشجویان دارای معلولیت رایگان خواهیم کرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور، یادآوری می‌شود؛ «علی‌محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور در پایان آئین تجلیل از پذیرفته‌شدگان برتر دارای معلولیت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰، سهمیه یک سفر سیاحتی زیارتی مشهد مقدس تا پایان سال ۱۴۰۱ به دانشجویان همراه با خانواده اهداء کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/