کد خبر: 11222

مدیرکل کمیته امداد استان قم خواستار پیوند طرح‌های مشترک این نهاد و سازمان جهاد کشاورزی استان برای حمایت از اشتغال‌های خُرد بدون نیاز به سرمایه شد.

به گزارش نیکوکار، حسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم در دیدار با عباس پورمیدانی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قم با اشاره به زمینه‌های مشترک موجود برای اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بیان کرد: با اعتبار ۱۶۳ میلیارد تومانی امسال و متممی که برای آن درخواست شده است باید تلاش کنیم از تعطیلی و انحراف مشاغل استان جلوگیری کنیم.
وی با انتقاد از شعار و عملکرد توسعه شهری تأکید کرد: اگر بخواهیم مشکلات حل شود باید روستاها را توسعه بدهیم.
مسعودیان راد با بیان اینکه روستاهای قم باید به عنوان روستاهای نمونه کشور در اشتغال های خرد معرفی شوند افزود: اگر شیوه دامداری و کشاورزی در استان تغییر کند می‌توان اشتغال‌های بدون سرمایه را به صورت مشترک راه‌اندازی و پشتیبانی کرد.
مدیرکل کمیته امداد استان قم خواستار پیوند طرح‌های مشترک کمیته امداد و جهاد کشاورزی استان شد و تصریح کرد: این نهاد آمادگی دارد نیروی کار مورد نیاز برای اشتغال در مشاغل کشاورزی و فضاهای دامداری بدون نیاز به سرمایه را با نقشه راه طراحی شده سازمان جهاد کشاورزی استان تأمین کند.
وی همچنین خواستار برنامه ریزی مشترک برای افزایش زکات استان شد و خاطرنشان کرد: استان قم باید در این عرصه نیز در کشور الگو و مدل باشد.
در این دیدار عباس پورمیدانی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم نیز با ابراز خرسندی از حضور دکتر مسعودیان راد در کمیته امداد استان گفت: آمادگی داریم در زمینه‌های مشترک اشتغال و انتقال دانش و تکنولوژی به مددجویان مستعد کار با نهاد مقدس کمیته امداد همکاری کنیم.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/