کد خبر: 11208

آقاجری در تشریح بازدید از کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر ماهشهر تاکید کرد:

ساماندهی کمک‌های مستمر به بیماران صعب‌العلاج

نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس با بیان اینکه خیرین همواره نقش اساسی در کمک به نیازمندان ایفا کرده‌اند،گفت: ساماندهی کمک‌های مستمر به بیماران صعب‌العلاج در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش نیکوکار، حبیب آقاجری در تشریح بازدید ازکمیته امداد امام خمینی(ره) بندر ماهشهر،گفت: مواردی نظیر اشتغال، مسکن، تامین وسایل گرمایشی مددجویان و ساماندهی کمک‌های مستمر به بیماران صعب‌العلاج زیر پوشش کمیته امداد در این نشست مطرح شد.

 نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینجانب  با حضور در اداره کمیته امداد خمینی(ره) بندر ماهشهر، با علی روشن رییس، جمعی از کارکنان و مددجویان این اداره دیدار و گفت‌وگو کرد.

 وی ادامه داد: در این بازدید ابتدا علی روشن رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر ماهشهر گزارشی در خصوص عملکرد این اداره و نحوه خدمات به مددجویان ارائه کرد.

 آقاجری در این بازدید ضمن قدردانی از کارکنان کمیته امداد بندر ماهشهر گفت: خیرین همواره نقش اساسی در کمک به نیازمندان را ایفا کرده‌اند و با توجه به مشکلات معیشتی، یاور کمیته امداد بوده‌اند که جای تقدیر دارد.

وی افزود: کمیته امداد بندر ماهشهر در زمینه اشتغال‌ مددجویان عملکرد مثبتی داشته اما نیاز است تلاش بیشتری برای ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان انجام شود.

 وی یادآورشد: در پایان این نشست پیگیری‌هایی برای تامین تعدادی وسیله گرمایشی و حمایت از بیماران صعب‌العلاج زیر پوشش کمیته امداد به عمل آمد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/