در پی آبگرفتگی اخیر شهرستان شوشتر تیم ارزیابی بنیاد احسان در منطقه حضور پیدا کرده و اقدام به بررسی منطقه کردند و سپس اقدامات حمایتی خود را که شامل خدمات پزشکی، توزیع غذای گرم، تعمیر وسایل منزل و توزیع اقلام امدادی آغاز کرد.

به گزارش نیکوکار، علی جوادی مدیر قرارگاه امداد بنیاد احسان گفت: با توجه به سرمای هوا اقدامات ارزیابی به صورت شبانه و ساعات اولیه حادثه صورت گرفت و با مشخص شدن نیاز های منطقه اقلام امدادی ارسال شد.

جوادی گفت: در اولین ساعات با حضور تیم ارزیابی بنیاد احسان و گروه های جهادی همکار فرش‌های منازل آسیب دیده جمع شده و با رفع موانع خروج آب و تخلیه آب‌های سطحی اقدامات اولیه برای برگشت زندگی عادی انجام شد.

مدیر قرارگاه امداد بنیاد احسان افزود: با توجه به کمبود مواد غذایی نیز ۱۳۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر بین مردم توزیع شد و آشپزخانه سیار بنیاد احسان نیز اقدام به پخت غذا در سه روز و هر وعده ۲۰۰۰ پرس غذای گرم کرده است.

وی تاکید کرد: علاوه بر اقلام حمایتی ارسال شده، کمکهای نقدی به گروه های جهادی برای تهییه پلاستیک عایق برای ۸۰۰ خانوار انجام شده و البسه گرم نیز در اختیار این خانوارها قرار داده شده است.

مدیر قرارگاه امداد بنیاد احسان با اعلام خبر اهدای جهیزیه به خانواده های آسیب دیده نیز گفت: بعد از ارزیابی ۵ سری جهیزیه توسط بنیاد احسان اماده و به منطقه ارسال خواهد شد تا در اختیار این خانواده ها قرار گیرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/