کمیته امداد استان تهران و انجمن حمایت از زندانیان مرکز،با هدف توانمندسازی خانواده‌های زندانیان نیازمند، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش نیکوکار، امروز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در نشست مشترک سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداداستان تهران و جبار باقری، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز با حضور حمید رضا علی اکبری، مدیرکل خدمات مددکاری کمیته امداد به منظور ساماندهی نظام حمایتی، کنترل آسیب‌های اجتماعی و حمایت بهتر از خانواده‌های زندانیان نیازمند، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

پرپنچی با اعلام جزئیات این تفاهم نامه، گفت: توانمندسازی، ایجاد روحیه استقلال، خودباوری و مقبولیت اجتماعی از مهمترین ابعاد این تفاهم‌نامه است.

وی، افزود: براساس این تفاهم‌نامه، خانواده‌های زندانیان فاقد بیمه از خدمات درمانی برخوردار می‌شوند. همچنین ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی، اردویی از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه برای جامعه هدف است.

پرپنچی، ادامه داد: ارائه خدمات مشاوره و برگزاری دوره‌های مهارت‌افزایی از دیگر زمینه‌های همکاری با انجمن حمایت از زندانیان است و محصولات تولیدی خانواده‌های زندانیان و زندانیان آزاد شده، در فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های این نهاد عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/