همزمان با عید سعید فطر ۵۰۰۰ سته معیشتی در۷۵۰ مدرسه تهران به خانواده‌های کم‌برخوردار دانش‌آموزان اهداء شد.

به گزارش نیکوکار، مسئول قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام در آئین اهدای این بسته‌ها گفت: با کمک اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بیش از ۵۰۰۰ بسته معیشتی و فرهنگی در ۷۵۰ مدرسه استان تهران بین خانواده‌های کم‌برخودار دانش‌آموزان توزیع شد.

میثم نعمتی افزود: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، رب گوجه‌فرنگی، ماکارونی، حبوبات و همچنین بسته‌های پروتئینی گوشت قرمز و سفید است. به علاوه در این بسته‌ها کالاهای فرهنگی هم قرار گرفته است.

وی افزود: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی رزمایش‌های متعددی را تحت عنوان رزمایش همدلی و احسان برگزار کرده که در ۵ مرحله از این رزمایش هر بار یک میلیون بسته توسط گروه‌های مردمی، خیریه‌ها و گروه‌های جهادی در مناطق محروم کشور توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۶ هزار گروه جهادی در امر توزیع این بسته‌ها مشارکت دارند و بازوی اجرایی بنیاد احسان در امر خدمت‌رسانی به مردم هستند.

سمیعی مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی شهر تهران نیز در این مراسم گفت: ستاد اجرایی فرمان امام در تمام بحران‌ها در کنار مردم بوده است. همچنین امروز در کنار کمک‌های ستاد اجرایی بیش از یک میلیارد ریال نیز توسط دانش‌آموزان برای کمک به خانواده‌های کم‌برخودار دانش‌آموز جمع‌آوری شد.

 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/