بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام که از ابتدای ماه مبارک رمضان پویش نذر افطار را آغاز کرده بود، اکنون ۳۰۰۰ بسته پروتئینی در میان نیازمند حومه تهران توزیع کرد.

به گزارش نیکوکار، محسن جهانی، معاون اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به مشارکت‌های مردمی در این پویش گفت: ارزش ریالی این ۳۰۰۰ بسته پروتئینی برابر با پنج میلیارد ریال است و اعتباری برابر با کمک‌های مردمی که در این پویش جمع‌آوری شده است، توسط ستاد اجرایی برای تهیه این اقلام اختصاص یافته است.

وی با اشاره به همکاری گروه‌های جهادی و خیریه در توزیع این بسته افزورد: این بسته‌های غذایی پروتئینی توسط گروه‌های جهادی و خیریه های همکار بنیاد احسان در محلات حاشیه شهر تهران که از اقشار کم برخوردار جامعه هستند توزیع خواهد شد.

جهانی درباره اقلام موجود در بسته های توزیع شده اضافه کرد: بسته های اهدا شده در این طرح شامل گوشت قرمز از نوع گوشت گوساله و گوشت شتر و همچنین گوشت سفید از نوع تن ماهی است و ارزش ریالی هر بسته یک و نیم میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

معاون بنیاد احسان با تاکید بر اهمیت توزیع اقلام غذایی پروتئینی گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و معیشتی خانواده‌های نیازمند در بنیاد احسان توزیع بسته‌های پروتئینی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بنیاد چنین پویش‌هایی را مثل گذشته ادامه خواهد داد.

پیش از این هم از ابتدای سال جاری و در قالب مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان ۵۰۰ هزار بسته پروتئینی مرغ در بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا در سراسر کشور توزیع شده است.

 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/