باجلان گفت: ۱۰ هزار سبد کالای معیشتی با مشارکت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع شد.

به گزارش نیکوکار، باجلان معاون اداری مالی و رئیس قرارگاه اطعام مهدوی و افطاری ساده در حاشیه آئین توزیع ۱۰ هزار سبد کالای معیشتی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران اظهار کرد: در سلسله کمک‌های دفتر مقام معظم رهبری، امروز در خدمت عزیزانمان در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هستیم که در ادامه کمک‌هایی که به مددجویان و نیازمندان در سراسر کشور داشتند، در استان تهران آیین توزیع ده هزار بسته غذایی و معیشتی بین نیازمندان مناطق غرب استان را داریم که شامل ملارد، شهریار، شهرقدس و سایر مناطق حاشیه غرب استان می‌شود.

وی ادامه داد: این کمک‌ها بین نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی توزیع خواهد شد.

محسن جهانی معاون اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در ادامه این آیین گفت: در این مرحله ده هزار بسته معیشتی به ارزش ۴ میلیارد تومان، خدمت عزیزان کمیته امداد امام خمینی اهدا شده است. به صورت کلی یک میلیون بسته معیشتی داشته ایم که در ایام عید و ماه مبارک رمضان در حال توزیع هستند. در ماه مبارک رمضان ۵۰۰ هزار بسته معیشتی داشته ایم که در قالب پویش احسان رمضان است.

وی ادامه داد: در واقع می‌توان گفت به گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و سازمان‌هایی که با مددجو‌ها در ارتباطند اهدا می‌شود و آن‌ها مشارکت در این طرح دارند و هر میزان که توان آن‌ها هم باشد به این بسته‌ها اضافه می‌شود. امروز هم در خدمت عزیزان کمیته امداد امام خمینی هستیم که سال هاست در حوزه محرومیت زدایی فعالیت دارند و کمک می‌کنیم تا بخشی از این مددجو‌ها نیز تحت پوشش این بسته‌ها قرار بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/