در پی زلزله سی سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد ، به دستور محمد شریعمتداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع به عنوان نماینده ویژه راهی این شهرستان شد و از مناطق زلزله زده بازدید کرد.

به گزارش نیکوکار، غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در ستاد فرماندهی در فرمانداری دنا از دستور شریعتمداری برای بسیج سازمان ها و صندوق های تابعه وزارت کار برای کمک به مناطق زلزله زده خبر داد.

به گفته وی، بر همین اساس، همه سازمان ها، صندوق ها، معاونین وزارتخانه و بانک های تابعه مکلف شدند تا کمک های خود را سریعا به منطقه زلزله زده ارسال‌ کنند.

پناه درباره جزئیات این کمک ها گفت: شستا محموله های اهدایی خود را شامل ۵۵۰ تخته پتو و ۲۰۰ بسته برنج و انواع کنسرو و سایر اقلام خوراکی را تحویل فرمانداری داد. بانک رفاه‌ و توسعه تعاون نیز مبالغی را برای خرید اقلام مورد نیاز زلزله زده ها در اختیار استان قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وی افزود: صندوق بازنشستگی کشوری نیز تمامی بازنشستگان شهرستان را که دچار خسارت شده اند از قبل بیمه کرده که خسارت آنها پرداخت می‌شود و کارخانه سیمان یاسوج نیز در این زمینه کمک هایی انجام داده است.

همچنین نماینده سازمان بهزیستی کشور درمنطقه حضور پیدا کرد و به تمام افراد تحت پوشش‌ خود که منازل شان آسیب دیده مبلغ ۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و مبلغ ۶۰ میلیون تومان قرض‌الحسنه پرداخت می کند و به افراد تحت پوشش در منطقه که ۱۱۷۶ نفر هستند دو ماه کمک هزینه پرداخت می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/