کد خبر: 8513

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: منابع سازمانی کمیته به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی فضای اشتغال و کسب و کار کشور باشد.

به گزارش نیکوکار، حجت‌الله عبدالملکی روز سه شنبه در آیین رونمایی از نشان احسان اظهار داشت: برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال باید از توانمندی همه دستگاه‌های موجود فعال در زمینه اشتغال و کسب و کار استفاده کرد.

نشان احسان به عنوان اولین علامت جمعی فرش با ذینفعی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با همکاری مرکز مالکیت معنوی قوه قضاییه و سازمان جهانی مالکیت معنوی به رئیس کمیته امداد اهدا شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: کمیته در حوزه اشتغال، متولی ایجاد اشتغال برای یک سوم بیکاران کل کشور و ایجاد فضای کسب و کار کشور است.

وی با تاکید بر اینکه برای ایجاد اشتغال بیشتر نیازمند منابع و همکاری همه دستگاه های مرتبط به فضای کسب و کار هستیم، افزود: تلاش برای بهبود فضای کسب و کار هم یک حق است و هم تکلیفی که برعهده کمیته امداد گذاشته شده است.

عبدالملکی گفت: در این ارتباط باید بر ۶ زنجیره ارزش ویژه اشتغال، شناسایی، حلقه های ضعیف و مفقود فناوری اطلاعات، تولید گوشت قرمز و شیر و محصولات وارداتی همانند اسباب بازی و گوهر تراشی در زمینه سنگ های نیمه قیمتی و فرش تلاش بیشتری از خود نشان دهیم.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/