کد خبر: 8451

رییس بیمارستان فوق تخصصی موقوفه و خیریه نورافشار:

خدمات رایگان توانبخشی به کودکان کم توان ذهنی – حرکتی ارائه می‌شود

رییس بیمارستان فوق تخصصی موقوفه و خیریه نورافشار وابسته به جمعیت هلال‌احمر گفت: در راستای اهداف واقف این بیمارستان همه خدمات توانبخشی از جمله کاردرمانی جسمی و ذهنی، گفتاردرمانی، فیزیوتراپی و روانشناسی بالینی را به کودکان کم توان ذهنی - حرکتی به صورت رایگان ارائه می‌دهد.

به گزارش نیکوکار، سید بهمن سبحانی ارائه خدمات توانبخشی به کودکانی که دارای اختلالات حرکتی هستند و به دلایل مختلف از جمله ابتلا به فلج مغزی، مشکلات اسکلتی عضلانی، بیماری ام اس و اوتیسم، قادر به انجام فعالیت های روزانه خود به درستی نیستند را از مهم ترین فعالیت های این مجموعه بر شمرد و افزود: این مرکز با در اختیار داشتن متخصصین مجرب و تجهیزات پیشرفته پذیرای کودکان نیازمند این خدمات می باشد.

وی با بیان اینکه بیمارستان موقوفه نورافشار از معدود بیمارستان های‌ موجود در منطقه است که با نگاه چند رشته‌ ای خدمات فوق تخصصی ارتوپدی، نورولوژی و توانبخشی کودکان و بزرگسالان را ارائه می دهد خاطر نشان کرد: این بیمارستان با کادر درمانی مجرب و با استفاده از تجهیزات پیشرفته تشخیصی و درمانی به ارزیابی، تشخیص، درمان و بازتوانی بیماری های عضلانی اسکلتی، درمان مشکلات مفصل و بیماری ‌های التهابی، ارزیابی وضعیت تراکم استخوان، جراحی ارتوپدی، جراحی اعصاب، روانپزشکی و توانبخشی برای کودکان و بزرگسالان می پردازند.

رییس بیمارستان فوق تخصصی موقوفه و خیریه نورافشار وابسته به جمعیت هلال‌احمر اضافه کرد: علاوه بر ارائه خدمات رایگان توانبخشی برای کودکان کم توان، تمامی خدمات غیر توانبخشی نیز با تخفیف ویژه برای این کودکان ارائه خواهد شد.

بیمارستان فوق تخصصی موقوفه نورافشار به عنوان تنها بیمارستان فوق تخصصی توانبخشی در کشور با رویکرد ارائه خدمات به افراد کم توان و ناتوان ذهنی- حرکتی به منظور دستیابی آنان به یک زندگی مستقل در جامعه گام بر می‌ دارد.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/